Victoria - veritas vincit Victoria - veritas vincit
67
BLOG

Witam moi drodzy po latach . Krytyka tych którzy chcieliby wozić swoje złóte tyłki na zło

Victoria - veritas vincit Victoria - veritas vincit Polityka Obserwuj notkę 0
No cóż jak zwykle zbliża się północ a ja postanowiłam tu zawitać po latach w godzinie duchów. Okazało się że najpierw, będę zmuszona na powrót nauczyć się poruszania po stronie bo póki co to jakoś ciężko mi to idzie a potem na pewno napiszę coś interesujacego o krakowskiej Temidzie. No nie, a gdzie jest ta wielkość liter. Teraz to już nie wiem w której rubryce powinnam pisać , a może mi ktoś przypomni ? Na wszelki wypadek , jakoż że od przybytku głowa nie boli postanowiłam napisać w obu rubrykach naraz. To już nie są żarty. Uważam że formatowanie powinno zawierać powiększenie i pomniejszenie liter a tego tutaj nie widzę. Właśnie przed chwilą przeczytałam nie wiem nawet na jakiej stronie , bo tyle tu było podtytułów taką oto treść : Nie można karać sędziów za stosowanie prawa. Nie można straszyć sędziów. Nie można grozić im dyscyplinarkami za wszystko, co tylko zagraża rządzącym. Kolejne ustawy wymierzone w sędziów i prokuratorów pozbawiają nas ochrony.  Postępowania dyscyplinarne wobec sędziów i prokuratorów nie mogą być używane przez władze do uciszania głosów krytyki i karania za korzystanie z przysługujących im praw. No właśnie. A może napiszemy prawdę . Sędziowie nie są karani za stosowanie prawa ale za mega mataczenie faktami . Czy mieści się komukolwiek w główie że moje procesy prywatne trwają po 34 lata, po 25 , lat , po 15 lat no i co teraz zażadałam odszkodowania za przewłokę postępowania . Słusznie. Nikt Was nie straszy, nikt Was nie pozbawia ochrony ! Jedyne czego Was pozbawiają to WIDMA UTRATY KORYTA I TO WAS BOLI NAJBARDZIEJ. Widzieliście Żurek zadowolony bo zarobił kasę w TSUE ale od 13-tu lat nie potrafi się stawić na rozprawę ze mną do Katowic. Ku zrozumieniu to ja mu wytoczyłam proces. Moi drodzy ! Jeżeli utracimy suwerenność to nie rząd będzie temu winien ale zdradzieckie .......( epitet dowolny ) Temidy kursujacy między Polską a TSUE , serwujący brednie o łamaniu praworządności a żeby Was wreszcie połamało zanim zechcecie unicestwić naszą ojczyznę.NIE PASUJE !! WON Z TEGO KRAJU I NIE MĄCIĆ LUDZIOM W GŁOWACH . ULICE ZAMIATAĆ BO ŻADNA PRACA NIE HAŃBI A I GODNOŚCI PRZYDAJE ! WASZYM ATUTEM JEST TO ŻE LUDZIE PRAWA NIE ZNAJĄ . DOBRZE WIECIE ŻE WASZA "WIEDZA W PRAWIE " - świeci niejednokrotnie pustkami . Oczywiście są tacy którzy dobrze znają prawo lecz będą go stosować w sposób ułomny i wiecie co Wam powiem . Skoro nie pasuje Wam Polska to jest kilka możliwości . Radzę zanurzenie rozgrzanego łba w zimnym strumieniu i nie wynurzanie się przez 10 minut co powinno wystarczyć do zakończenia męki istnienia , albo też wybranie sobie jakiegoś zdrowego drzewa , przewiązanie powroza na solidnej gałęzi i zaciśnięcie pętli na szyi poniżej tępego łba a następnie zwis wzorem Zygfryda de Love z niezapomnianej sceny Krzyżaków , wtedy już nikt Was straszył nie będzie,,


Witam moi drodzy po latach . Krytyka tych którzy chcieliby wozić swoje złote tyłki na złotych rumakach . Sędziowie.

No cóż jak zwykle zbliża się północ a ja postanowiłam tu zawitać po latach w godzinie duchów. Okazało się że najpierw, będę zmuszona  na powrót nauczyć się poruszania  po stronie bo póki co to jakoś ciężko mi to idzie a potem na pewno napiszę coś interesujacego o krakowskiej Temidzie. No nie, a gdzie jest ta wielkość liter. Teraz to już nie wiem w której rubryce powinnam pisać , a może mi ktoś przypomni ? Na wszelki wypadek , jakoż  że od przybytku głowa nie boli postanowiłam  napisać w obu rubrykach naraz.To już nie są żarty. Uważam że formatowanie powinno zawierać powiększenie i pomniejszenie liter a tego tutaj nie widzę.

Właśnie przed chwilą przeczytałam  nie wiem  nawet na jakiej stronie  bo tyle tu było podtytułów  - taką oto treść :

Nie można karać sędziów za stosowanie prawa. Nie można straszyć sędziów. Nie można grozić im dyscyplinarkami za wszystko, co tylko zagraża rządzącym. Kolejne ustawy wymierzone w sędziów i prokuratorów pozbawiają nas ochrony. 

Postępowania dyscyplinarne wobec sędziów i prokuratorów nie mogą być używane przez władze do uciszania głosów krytyki i karania za korzystanie z przysługujących im praw.

No właśnie. A może napiszemy prawdę . Sędziowie nie są karani za stosowanie prawa ale za mega mataczenie faktami . Czy mieści się komukolwiek w główie że moje procesy prywatne trwają po 34 lata, po 25 , lat , po 15 lat no i co teraz zażadałam odszkodowania za przewłokę postępowania . Słusznie.

Nikt Was nie straszy, nikt Was nie pozbawia ochrony !  Jedyne czego Was pozbawiają to WIDMA UTRATY KORYTA I TO WAS BOLI NAJBARDZIEJ.  Widzieliście Żurek zadowolony bo zarobił kasę w TSUE ale od 13-tu lat nie potrafi się stawić na rozprawę ze mną do Katowic. Ku zrozumieniu to ja mu wytoczyłam proces. 

Moi drodzy ! Jeżeli utracimy suwerenność  to nie rząd będzie temu winien ale zdradzieckie   .......( epitet dowolny  )  Temidy kursujacy między  Polską a TSUE ,  serwujący brednie o łamaniu praworządności   a żeby Was wreszcie połamało zanim zechcecie unicestwić naszą ojczyznę. NIE PASUJE !! WON Z TEGO KRAJU I NIE MĄCIĆ LUDZIOM W GŁOWACH . ULICE ZAMIATAĆ  BO ŻADNA PRACA NIE HAŃBI  A I GODNOŚCI PRZYDAJE !   WASZYM ATUTEM JEST TO ŻE LUDZIE PRAWA NIE ZNAJĄ . DOBRZE WIECIE ŻE  WASZA "WIEDZA W PRAWIE " - świeci   niejednokrotnie  pustkami  . Oczywiście są tacy którzy dobrze znają prawo  lecz będą go stosować w sposób ułomny i wiecie co Wam powiem . Skoro nie pasuje  Wam  Polska  to jest kilka możliwości . Radzę zanurzenie rozgrzanego łba w zimnym strumieniu i nie wynurzanie się przez 10 minut co powinno wystarczyć do zakończenia męki istnienia , albo też wybranie sobie jakiegoś zdrowego drzewa , przewiązanie powroza na solidnej gałęzi  i zaciśnięcie pętli na szyi poniżej tępego łba a następnie zwis wzorem Zygfryda de Love z niezapomnianej sceny Krzyżaków , wtedy już nikt Was straszył nie będzie,,

Sprawiedliwa , uczciwa , zbuntowana , przenikliwa . Widzi to, czego inni nie dostrzegają . Lepiej nie wchodzić jej w drogę. Zabraniam używania na tej stronie : wulgaryzmów , dyskryminacji innych osób z powodu ich pochodzenia , skóry , orientacji seksualnej itp. a także okazywania wszelkich innych prostackich i prymitywnych manier . Zacytuję w tym miejscu fraszkę Sztaudyngera : " zanim puścisz język w taniec , załóż na mordę kaganiec " Myślę że wszystko jest już jasne i jeśli chcecie komentować moje posty , to czyńcie to w sposób kulturalny , gdyż w przeciwnym razie , rozmówca zostanie wyrzucony i zablokowany. Na tej stronie obowiązuje pełna kultura a nie " wojny podjazdowe " aranżowane przez kretów i "innej maści " durniów.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka