Jan Osiecki Jan Osiecki
4199
BLOG

Mega wtopa rozłamowców

Jan Osiecki Jan Osiecki Polityka Obserwuj notkę 39

 

Nie wróże powodzenia rozłamowcom. Zaczęli od potężnej wtopy.
 
Jak tylko usłyszałem nazwę stowarzyszenia „Polska jest najważniejsza” stwierdziłem, ze gdzieś to już słyszałem. –To było hasło Kaczyńskiego– powiedziała najlepsza z Żon patrząc na mnie nieco dziwnie. – Uhm– mruknąłem i zacząłem przeszukiwać odmęty Internetu.
 
Pierwszą wskazówką była informacja na Twitterze. Leszek napisał „Poncyliusz zapowiedział uruchomienie strony www.polskajestnajwazniejsza.pl. Zarejestrowano ją 17.10.2010. Chyba, że ktoś coś przekręcił.” Ki diabeł pomyślałem.

 

A potem znalazłem oświadczenie na niezalezna.pl:

 

"10 października 2010 r. powstało w Warszawie Stowarzyszenie „Polska jest najważniejsza”, w skład którego weszła większość członków Społecznego Warszawskiego Komitetu Poparcia Jarosława Kaczyńskiego w wyborach prezydenckich 2010. Spotkanie odbyło się w kawiarni „Harenda”, uczestniczyły w nim 54 osoby, w tym żaden czynny polityk. Komitet Założycielski SPJN składa się z trzech osób, są to: prof. Włodzimierz Klonowski, Izabela Galicka i Teresa Bochwic. Na zebraniu wybrano 15-osobowy zarząd. Po spotkaniu ukonstytuowało się Prezydium Zarządu i Komisja Rewizyjna. Prezydium: prezes Wł. Klonowski, wiceprezes Andrzej Dittwald, sekretarz Teresa Bochwic, skarbnik Ludwika Borawska-Szymborska, członek
Andrzej Kawecki. KR: Maryna Miklaszewska, Teresa Murak, Andrzej Wroński, Anita Kaweńska, Bogusław Nowicki"
 
Rozłamowcom gratuluję takiej wpadki na dzień dobry. Czekam na ciąg dalszy tej komedii pomyłek.
 
.
Jan Osiecki
O mnie Jan Osiecki

Nie pracuję w Sejmie. Po prostu tu mieszkam: na galerii prasowej, przy „okrągłym” [teraz jest kwadratowym jak możecie zobaczyć w TVN24, ale nazwa została] stoliku dziennikarskim, na korytarzach sejmu i w Hawełce spędzam 13 i więcej godzin dziennie… A w wolnych chwilach (ha, ha dobry dowcip): piszę pracę doktorską, uczę studentów, żegluję po świecie i bujam w obłokach… BLOG– od angweblog — sieciowy dziennik, pamiętnik (źrodłowikipedia). Wpis na blogu jest zatem jedynie subiektywnym odczuciem autora. Nie jest to artykuł prasowy,więc nie musi być obiektywny. Informuję, że skończył się okres ochronny dla wszelkiej maści trolli oraz talibów - jednej partii, jednego wodza i jednie słusznej wersji historii. Wszelkie komentarze nie na temat, inwektywy, treści obraźliwe dla mnie oraz głupoty będą wycinane. I żadne krzyki nie przekonają mnie, żeby z tego zrezygnować.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka