Pacjent Pacjent
526
BLOG

List Cezarego Gmyza: Najbardziej patologiczny system w Europie

Pacjent Pacjent Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

Szanowny [...],

 
dzięki za przesłane pytania. Od razu muszę Cię uprzedzić. Trafiłeś na najbardziej patologiczny system w Europie. Zajmowałem się już tego typu sprawami i nie mam dobrych wiadomości. Znam przykład wybitnego i wpływowego prokuratura, któremu ten system najpierw doprowadził do ciężkiego upośledzenia córki bo za późno podjęto decyzję o cesarce. Dziecko w po sześciu latach zmarło. Sprawa jest teraz w Strasburgu. Podobnie było z ojcem Zbigniewa Ziobry, którego lekarze skazali na śmierć, podobnie jest teraz w sprawie bliźniąt z Włocławka, gdzie ukradziono USG.
Tysiące takich przypadków w Polsce.
 
Oczywiście wyślę te pytania ale najpierw muszę znać opis sprawy - możliwie najbardziej zwięzły - najlepiej w formie kalendarium. Na razie nie potrzebuję żadnych kwitów. Chodzi o to bym w razie dodatkowych pytań wiedział co powiedzieć.
 
Jestem głęboko przekonany, że ten system jest zdegenerowany ale, że z pomocą ludzi takich jak Ty można próbować to zmieniać
 
Życzę wytrwałości bo na pewno będzie Ci ona potrzebna
 
Czarek Gmyz
Pacjent
O mnie Pacjent

.Ludzie nie wierzą, że to co się zdarzyło miało miejsce. Ale się zdarzyło. Pani Sędzia Barbara Piwnik, była Minister Sprawiedliwości nazwała to "anomalią siedlecką" w wymiarze sprawiedliwości. Na blogu tym nie będzie nazwisk przestępców. Będą tylko nazwiska osób wypełniających funkcje publiczne i będące osobami publicznymi. Będę wyciągał ich pochowanych za organami Państwa. Tak jak nawołuje Leszek Balcerowicz. A za myśl przewodnią obieram pytanie europosła Wojciechowskiego "Czy sędzia Zych wzięła łapówkę?" Jednocześnie przepraszam za błędy literowe. Jestem po ciężkim paraliżu i czasem mam kłopoty ze wzrokiem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo