Pieter Pan Pieter Pan
48
BLOG

Szczepimy się ?

Pieter Pan Pieter Pan Społeczeństwo Obserwuj notkę 2

Duński rząd ogłosił 3 maja, że zaprzestaje szczepienia preparatem Johnson & Johnson. W ubiegłym miesiącu kraj zrezygnował również z podawania szczepionki AstraZeneki w związku z ryzykiem zakrzepicy. Tymczasem naukowcy z Holandii wskazują, że podobna decyzja w ich kraju doprowadziła do śmierci 13 pacjentów w ciągu 14 dni.

A u nas? Rząd szczyci się powodzeniem akcji "Zaszczep się w majówkę" - a szczepił szczepionką J&J, i jeszcze wszyscy piali, że to takie wygodne, bo wystarczy jedna dawka... Typowo - polska, a właściwie rządowa "walka" z pandemią, a należało by zamiast walka, użyć słowa LOTERIA.

Ja wam mówię, że jeszcze wszystkim te naprędce opracowane szczepionki wszystkim bokiem wyjdą - mówiąc kolokwialnie.

Wspominałem już - chodzi o zysk, a nie o zdrowie, czy życie - to w temacie produkcji szczepionek - niech każdy zaznaczy sobie w kalendarzu, a jeszcze lepiej niech sobie na ścinie wyryje datę otrzymania drugiej dawki. Za rok otrzymacie kolejne dwie dawki, i nie łudźcie się, że w jesteście, bądź będziecie bezpieczni.

Dla wyjaśnienia - nie mam nic wspólnego z medycyną, nie jestem lekarzem lub farmaceutą.

Pieter Pan
O mnie Pieter Pan

Zdolny ale leniwy.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo