pik pik
315
BLOG

Sztandar UE wyprowadzić!

pik pik Polityka Obserwuj notkę 5

Polska tożsamość narodowa nie może być budowana na przekreślaniu osiągnięć ostatnich lat a takim niewątpliwie jest wstąpienie Polski do UE.

Flaga UE jest dla mnie symbolem przynależności do wolnego, lepszego Świata w którym jestem wolny, w którym mogę przemieszczać się bez ograniczeń, w którym politycy nie są w stanie mi zaszkodzić.

Flaga UE jest dla mnie symbolem wyjścia z szarości PRL, symbolem transformacji która doprowadziła do tego że żyje się lepiej niż 30 lat temu.

Brak flagi jest dla mnie symbolem zmian na gorsze, symbolizuje zagrożenie płynące ze strony partii rządzącej, mające na celu ograniczenie mojej wolności bez której życie w Polsce może już nie być tak przyjemne.

Zdjęcie flagi UE jest dla mnie afrontem porównywalnym z afrontem jaki by czuli prawicowi posłowie zdjęciem krzyża ze ścian sali obrad Sejmu.

 

pik
O mnie pik

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka