piko piko
268
BLOG

A nie mówiłem - ... nie zapłacą odszkodowania rodzinie zamordowanego

piko piko Społeczeństwo Obserwuj notkę 8

Powielam ukryty tekst

--------------------------
5 kwietnia na ekspedyt.org napisałem:

"Bezczelne te polaczki. Są nam winne 250 mld zł a o jakieś odszkodowanie za jednego goja się upominają".

Prorok jakiś jestem :)

https://nczas.info/2024/04/09/izrael-nie-zaplaci-odszkodowania-i-grozi-polsce-my-tez-mamy-spory-rachunek-do-wystawienia/

--------------------

Dodam jeszcze jeden komentarz:

W poprzedniej notce spytałem dlaczego ambasador Izraela przyszedł się tłumaczyć do prywatnego kanału socialmediowego.

Padały dobre odpowiedzi ale chyba najprostrza to że władze musiały (tzn. pozwolono im) zadąć w jakąś propagandową tubę ale tak żeby nie było za głośno.
No i wyszedł skromny pierd.
Mazurek nie przyjął obowiązującej postawy klęczącej i wyszło jak wyszło.

A postawa ambasadora odzwierciedla w 100% stosunek Izraela do Polski - pogardliwy.

Co do odszkodowania powiedzą byśmy sobie potrącili jakaś kwotę z ich uroszczeń na 250 mld zł.

piko
O mnie piko

Jaki jestem? Normalny - tak sądzę.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo