Mareczek Mareczek
252
BLOG

Wstydzę się kupować niemieckie produkty - braciasamcy.pl

Mareczek Mareczek Społeczeństwo Obserwuj notkę 4



Gdy czytam o tym jak bestialsko nas traktowali niemcy w trakcie okupacji, i widzę jak nadal nas traktują, czuję wstyd że ktokolwiek z poszkodowanych przez nich Polaków, może dawać im na nas zarobić.


Jest mi zwyczajnie wstyd z tego powodu - bo jak ktoś mi zrobił krzywdę, to nigdy nie dałbym mu na sobie zarobić, póki nie odpłaciłby za swoje czyny.


A niemcy nie zapłaciły nam za zniszczenie niemal całego kraju i śmierć milionów ludzi... tylko klepią po plecach kolejnych polityków, miło się uśmiechają i liczą pieniądze, zarobione na praktycznie darmowej sile roboczej z Polski.


Uśmiechają się też gdy Polacy kupują od nich ich stare, wypierdziane auta, a także nowe - psujące się i z oszukanymi danymi, za które amerykanom płacą odszkodowania. Ale Polakom już nie trzeba...


Wszystkim zapłacili za wywołanie wojny, tylko Polsce nie... co jest dodatkowo upokarzające. 


Chemia, jedzenie a nawet odzież (!), jest dla Polaków droższa i gorszej jakości. Ich korporacje płacą Polsce groszowe podatki, a wszędzie muszą zapłacić więcej...


No ale klepią po plecach, więc...


Nie jestem fanatykiem - gdy trzeba coś kupić od niemców, to to z bólem serca kupię. Ale każdy taki zakup dokładnie przemyślę, czy nie można by tego kupić od Polaka albo od kogoś innego. A samochód kupię u koreańca.


----------------------------


Moje książki i nagrania znajdziesz tutaj:

https://samczeruno.pl/sklep/


Zapraszam

Marek Kotoński

Braciasamcy.pl

Radio Samiec


------------------------------------------------------------------------------- 


Pytania proszę zadawać tu: http://braciasamcy.pl/index.php?/topic/4038-pytania-do-redaktor%C3%B3w-radia-samiec/


Forum:


http://braciasamcy.pl/

Mareczek
O mnie Mareczek

Witam Państwa, jestem pisarzem (do tej pory 15 książek, ale chcę napisać więcej, o ile "pisarska nerwica" pozwoli), youtuberem, blogerem. Lubię mówić i pisać o sprawach, które mnie interesują.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo