Mareczek Mareczek
211
BLOG

Wellman vs Jacek Piekara, sądowy pojedynek dziennikarzy wagi ciężkiej - braciasamcy.pl

Mareczek Mareczek Społeczeństwo Obserwuj notkę 2



Po zachętach Pani Kingi Dunin, by mężczyźni przyjmowali zastrzyki z prolaktyny, by dawać mleko z piersi i odciążyć w opiece nad dziećmi uciśnione przez patriarchat Matki Polki, myślałem że już nic mnie nie zdziwi. A jednak się myliłem - oto znany i lubiany (przeze mnie na pewno) pisarz, Pan Jacek Piekara, za kąśliwy tekst na twitterze wobec Pani Doroty Wellman, dostał... prawie PÓŁ MILIONA złotych do zapłacenia (głównie dla gazety wyborczej za przeprosiny).


Uszczypnąłem się kilka razy (w szowinistyczny, pozbawiony mleka tors), ale moje najgorsze przeczucia się sprawdziły - to nie koszmarny sen, a obłąkana Polska rzeczywistość, gdzie bandyci za torturowanie i wielokrotne zgwałcenie młodego chłopaka dostali oprócz śmiesznych, symbolicznych wyroków więzienia po 2500 złotych kary, a za ironiczny tekst dostaje się pół miliona.


Ale to był zwykły Polski chłopak, więc... więc nic się nie stało. A Pani Wellman jest celebrytką, osobą postępową i nowoczesną, wprowadzającą do ciemnej i zacofanej Polski oświecenie, więc co wolno wojewodzie i tak dalej.


Wyrok dla oświeconej: http://plejada.pl/newsy/dorota-wellman-i-jacek-piekara-proces-znamy-wyrok/pmy3jk


Wyrok dla Polskiego chłopca: http://www.rmf24.pl/fakty/news-wozili-18-latka-w-bagazniku-gwalcili-go-i-przypalali-papiero,nId,2509917


Mareczek
O mnie Mareczek

Witam Państwa, jestem pisarzem (do tej pory 15 książek, ale chcę napisać więcej, o ile "pisarska nerwica" pozwoli), youtuberem, blogerem. Lubię mówić i pisać o sprawach, które mnie interesują.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo