rab bożyj rab bożyj
122
BLOG

Gdyby ktoś mnie szukał...

rab bożyj rab bożyj Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

Po zalęgnięciu się "szerszenia", lub jak wolą niektórzy, "wybuchu żółtego szamba", stwierdziłem z niejakim zdumieniem, że całe dwanaście osób ustawiło sobie mojego bloga w pozycji "obserwowany".

Jeśli więc jesteś kimś z tego elitarnego tuzina, albo po prostu cenisz sobie historie napisane z poczuciem czarnego humoru, na tematy które nas wszystkich dotyczą, śpieszą poinformować, że po zakończeniu kadencji niejakiego "murgrabi czorsztyńskiego" jestem teraz tu:

http://o-nas-berrysh.pl/blog-post/view?id=143

i mam zamiar tu pozostać, póki to możliwe.

Tutejszy blog pozostaje zamknięty, dokarmianie łabendzi wstrzymano do odwołania, za wszystkie ciepłe słowa poparcia dziękuję, administracji życzę jeszcze głębszego nawrócenia i obfitej wielkopostnej refleksji,artykuł jest chroniony prawem autorskim., wykorzystanie tylko pod warunkiem podania linkującego źródła, nad tagami niech sobie admin głowę łamie.


PS. i jak się stąd wylogować, do jasnej Anielki?!

rab bożyj
O mnie rab bożyj

Niepiśmienny. Pochwytałem koncepta od księdza Bohomolca i tym baki świecę Large Visitor Globe Dobra, teraz Was widzę. Całą dwudziestkę :). Kierownik stołówki poleca: Dziewczyny bez zęba na przedzie. Podgaje; Polnische Wirtschaft. Wzorce osobowe na trudne czasy; Spelunka. Poziom przekazu, a skuteczność wobec targetu; Wojny owadów, wojny ludzi. I maja na Ziemiach odzyskanych; Analiza. Poliytkal fikszyn bliskiego zasięgu.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo