rk1 rk1
399
BLOG

UE: Polska stosuje metody nielegalne i nieproporcjonalne!

rk1 rk1 Polityka Obserwuj notkę 26


https://wiadomosci.wp.pl/koronawirus-unijny-komisarz-thierry-breton-polska-blokuje-unijny-eksport-lekow-i-srodkow-ochrony-6495845665068673a


Unijny komisarz Thierry Breton: Polska blokuje unijny eksport leków i środków ochrony


Unijny komisarz ds. rynku wewnętrznego krytykuje Polskę
za restrykcyjne przepisy dotyczące środków ochrony osobistej i medycznej dla medyków.

Thierry Breton grozi pozwem do TSUE w przypadku fiaska rozmów.
Metody nazywa "nielegalnymi i nieproporcjonalnymi".


Sprawdziłem: to jest info z dziś, nie z 1 kwietnia


Jak to skomentować?!

Pisałem dobierając możliwie najstaranniej słowa, dopieszczałem frazy bacząc by potencjalnie najtrafniej kłaść akcenty i mozolnie selekcjonowałem wszelkie dostępne środki wyrazu, - żeby jak najlepiej odmalować to, co chcę niniejszą notką przekazać rodakom. Pisałem, kreśliłem, wyrzucałem do kosza zmięte kartki i pisałem od nowa, - ale zawsze czegoś brakowało i coś było nie tak.

mimo to, jednak wrzucę tę notkę
będzie krótka i byle-jaka. trudno.



Jak to skomentować?!

No chyba tylko tak,
że gdyby w Polsce rządziła
proEUropejska koalicja PO-PSL
do takiej sytuacji na pewno by nie doszło.



-

rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka