rk1 rk1
623
BLOG

Ja, niżej podpisany kandydat do Sakramentu Dojrzałości Chrześcijańskiej...

rk1 rk1 Społeczeństwo Obserwuj notkę 64


image

fot. oczywiście jak zawsze czujny und oburzony GazWyb


Ja, niżej podpisany kandydat do Sakramentu Dojrzałości Chrześcijańskiej, wobec Chrystusa obecnego w Najświętszym Sakramencie oświadczam, że nie popieram tzw. „strajku kobiet”: postulatów i żądań sprzecznych z treścią i zasadami naszej katolickiej wiary, na co mogłoby wskazywać obecne na moim koncie na fejsbuku przez dłuższy czas i rozpowszechniane wśród kolegów i koleżanek materiały pochodzące ze stron strajku kobiet i moje osobiste zdjęcia.

Usunąłem już ze swojego konta powyższe treści, bądź uczynię to w dniu …. ….

Proszę Pana Boga o przebaczenie moich nierozsądnych zachowań i postanawiam przy pomocy Ducha Świętego być dzielnym świadkiem i apostołem CHRYSTUSA, PANA MOJEGO.


...



i krótkie oświadczenie
- odpowiedź na skargi kierowane do Kurii:



image


Znakomite ostatnie zdanie oświadczenia:

.. nie tylko w sposób wolny, ale także bardziej świadomy..


I tak powinno być.

Brawo.


-




rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo