Ja Jestem Jahwe, takie jest Imię Moje.                Iz. 42:8
Ja Jestem Jahwe, takie jest Imię Moje. Iz. 42:8
Dariusz Salamon Dariusz Salamon
126
BLOG

Przyjmując istnienie Stwórcy - skąd wiadomo, że jest nim Bóg Jedyny - Jahwe?

Dariusz Salamon Dariusz Salamon Społeczeństwo Obserwuj notkę 5

Ktoś mógłby zadać pytanie:

- No dobrze, wierzę a nawet jestem pewien, że to wszystko nie mogło powstać samo z siebie i na pewno istnieje Bóg Stwórca, ale skąd mam wiedzieć kim On jest i czemu mam uwierzyć, że jest to akurat Jahwe?

Wpierw należałoby się zastanowić co z Jezusem, czy w niego też wierzę a jeśli tak to kto był Bogiem Jezusa Chrystusa? Komu Jezus oddawał cześć, do kogo się modlił, kto Go wskrzesił, czyją mocą dokonywał cudów, czyją wolę wykonywał, kto Jezusowi dał władzę i powierzył Sąd Ostateczny i komu Jezus oddał swoje życie na Ofiarę za Wielu? 

Odpowiedź daje nam już samo imię Jezusa, wówczas imiona zawierały w sobie znaczenia i tak imię Jezus a z hebrajskiego Jehoshua znaczy: Jahwe jest zbawieniem a np Mateusz to Dar Jahwe.

Zatem Bogiem Jezusa był / i jest nadal - zobacz chociażby Objawienie 1:1 i 3:5b -  Bóg o Imieniu Jahwe, w Biblii Imię to występuje około 6800 razy! Oczywiście w Bibliach gdzie nie zastąpiono Imienia Boga słowami takimi jak Bóg czy Pan.

Biblia zawieia nie tylko setki proroctw, które się sprawdziły, sprawdzają a jeszcze kilka jest bliskie spełnienia, ale zawiera też pewne słowa samego Jahwe, które tutaj teraz przytoczę i które warto zapamiętać:

"Nie ma innego Boga obok mnie, nie znam innej opoki...Jeśli jest to niech się odezwie." - Bóg Odwieczny Jahwe - Wówczas Bóg Narodu Wybranego - mówi  o tym, że nie ma jakiegoś innego Boga dajmy na to Zeusa co dzisiaj wygląda na śmieszne pisząc o Zeusie, ale dla starożytnych takim zapewne nie było.

- Jeśliby to nie Jahwe był owym naszym Stworzycielem a byłby nim kto kto inny to wiedząc o takich słowach zawartych w najstarszej Księdze Świata, Księdze najczęściej drukowanej i Księdze, która wywarła wielki wpływ na ludzi, musiałby zareagować a przynajmniej powinien zabrać w tej sprawie głos a jak wiadomo nikt nie zaprotestował i tym samym zgodnie ze stanem faktycznym do dzisiaj Bogiem Jedynym, Odwiecznym jest Bóg Biblii - Jahwe, Bóg i Ojciec Pan Jezusa Chrystusa, słowo Chrystus znaczy Pomazaniec, ewentualnie Namaszczony a tam gdzie jest Pomazaniec jest i ktoś większy od niego, ten który go swoim Pomazańcem uczynił, czy też Namaścił. / Jezus nie jest ani równy ani współistotny swojemu Ojcu /.

Ten zatem - Jahwe - poleci swojemu synowi ponowne przyjście na ziemię i odtworzenie Raju na ziemi pod postacią Królestwa Boga, tego samego o które nakazał prosić w Ojca Nasz Pan Jezus - " Przyjdź Królestwo Twoje". - Księga Daniela 2:44 , Ewangelia Mateusza 5:5 

Masz jeszcze czas, niewiele czasu, by nie przeminąć niczym trawa wraz z obecnym systemem podległym przeciwnikowi i oszczercy - co znaczą słowa szatan i diabeł - a otrzymać życie wieczne i to co " Nam Bóg przygotował a co jeszcze ani oczy nie widziały ani uszy nie słyszały.

W Starych Księgach Jahwe zwrócił się do ludzi:

"Wybierz Życie po co masz umierać?" - jest to aktualne i dzisiaj i warto wiedzieć, że śmierć nie jedno ma imię, jest ta ze -z-martwych-wstaniem i jest ta druga - wieczna - zatem wybierz życie po co masz skończyć w gehennie - jeziorze ognia tj być wytartym na zawsze i z pamięci Jahwe?

Mało masz czasu na ratunek, niebawem Drzwi się zamkną.

Ja ci powiedziałem, nie będę winien twojej krwi.

Amen.

*Bóg dosłownie znaczy - Władca.

Ps

Jezus sobie żarty stroił a może przesadził?, gdy oznajmił Nikodemowi:

"NIE MOŻE wejść do Królestwa boga o ile nie narodził się na nowo z wody i z ducha" - Zobacz teraz co miał dokładnie na myśli! - https://www.salon24.pl/u/salamon/851196,doslownie-setki-milionow-ludzi-mniema-ze-posiada-wazny-chrzest-i-cisza-p-tym-w-mediach


Zobacz galerię zdjęć:

Ja jestem Droga Prawda i Życie, nikt nie przychodzi do Ojca inaczej jak TYLKO przeze mnie - Jezus Chrystus
Ja jestem Droga Prawda i Życie, nikt nie przychodzi do Ojca inaczej jak TYLKO przeze mnie - Jezus Chrystus Ślepcy  Pieter Bruegel Starszy - Widzisz tutaj siebie?  Niebawem przejrzysz, oby nie było to już w zasie Wiedzy...

Chrześcijanin. Prawdziwy. " Lecz TYM wszystkim, którzy Go przyjęli, dał prawo stania się dziećmi Boga — tym, którzy wierzą w Jego imię, którzy zostali zrodzeni nie z krwi ani z woli ciała, ani z woli mężczyzny, lecz z Boga". - Jana 1:12-13 Myślałeś, że każdy człowiek jest dzieckiem Boga...Prawda? ...Wiesz, że Wiedza  niejako, w pewnym sensie, jest tożsama z uzyskaniem Życia Wiecznego..? Gdzie ją znajdziesz? - Jan 17:3

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo