Leszek Siemicz Leszek Siemicz
204
BLOG

Miesiącznica trwała (Lunaria rediviva)

Leszek Siemicz Leszek Siemicz Społeczeństwo Obserwuj notkę 5

Lunaria rediviva (miesiącznica trwała )

Miesiącznica trwała (wiedzę tą powziąłem dzięki Jurkowi Jamrożemu ) – gatunek rośliny wieloletniej należący do rodziny kapustowatych. Występuje w Europie. W niektórych krajach jest uprawiany jako roślina ozdobna. W Polsce rzadki.
Jeszcze tylko wizyta Mr Trumpa i znowu Miesięcznica Smoleńska. Coraz bliżej jakiegoś przesilenia. Miejmy nadzieję, że wizyta Prezydenta USA przebiegnie zgodnie z oczekiwaniami Gościa Miejmy nadzieję , że miesięcznica smoleńska zakończy się bez  karetek pogotowia gnających na sygnale na Plac Zamkowy. Lechowi Wałęsie odradzam wdawanie się w uliczną awanturę z Błaszczakiem. Panie Prezydencie – nie uchodzi ,trzeba się szanować..
Wczoraj przeczytałem na facebooku.com czyjeś dramatyczne wezwanie
„Młodzi ruszcie dupy i przepędźcie gnoma*.
Nie wiem o kogo może chodzić.

*W polskim Słowniku Wyrazów Bliskoznacznych gnom ma 11 synonimów. Podstawowe znaczenie słowa gnom ( z ang.)to mały złośliwy człowieczek.

PS 10.07.2017 g.22:20 - Ale heca - kontrmanifestacja odeszła z Krakowskiego Przedmiescia przed nadejściem procesjii - p.Kaczyński (Prezes) zostałl sam z pancernymi plotami i 2000 policjantów. Genialny ruch Kasprzaka z Obywateli.pll

 

Wydaje mi się,ze jestem człowiekiem spokojnym , zrównoważonym i rozsądnym. Nie mam tendencji do popadania w skrajności.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo