Winston Niles Rumfoord Winston Niles Rumfoord
66
BLOG

krótka synteza czterolecia stosunków polsko- amerykńskich w jednym dialogu

Winston Niles Rumfoord Winston Niles Rumfoord Społeczeństwo Obserwuj notkę 5

Panie Prezydencie, mamy problem zamachu - spróbował, zdobywając się na odwagę Duda;

zamach mam dobry, kij był nieodpowiedni - odpowiedział nieco skonfundowany Trump;

no tak, ale wrak, Pańska wizyta.. - spróbował Duda jeszcze raz;

nie mów tak o mojej żonie - odpowiedział oburzony Trump;

...tyle, że oni polegli o świcie - swoim zwyczajem obracając temat w żart, dorzucił Duda;

napalm o świcie? to kiepskie, grałem tylko w Kevinie - odpowiedział Trump;

no tak, ale to przecież to Tusk... - próbował dalej Duda;

czytałem raport, miał dziadka w Bundeswehrze, to chyba dobrze, co? - zdziwił się Trump;

...jest jeszcze kwestia Między Może -  spróbował z innej beczki Duda;

temat Stormy Daniels jest zamknięty - powiedział oficjalnie Trump;

ale mogę dać Ci numer... - dorzucił nieoficjalnie;

chętnie, bo  ja się cały czas uczę Panie Prezydencie - odpowiedział Duda;

jak co jakiś czas, zapraszam na materializację, liczba miejsc ograniczona...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo