jerraz21 jerraz21
138
BLOG

Dr Peter McCullough: Ciekawą rzeczą było to, że na 50 tysięcy artykułów opublikowanych w c

jerraz21 jerraz21 Polityka Obserwuj notkę 3

Patryk KieronskiGrzegorz Braun

Dr Peter McCullough: Ciekawą rzeczą było to, że na 50 tysięcy artykułów opublikowanych w czasopismach recenzowanych na temat COVID-19 ani jeden nie wskazywał lekarzom, jak leczyć tę chorobę. Ani jeden. Jak to jest w ogóle możliwe? Byłem zszokowany.
Córka namówiła mnie, żebym zrobił prezentację i wrzucił na YT. Filmik ten natychmiast stał się hitem. Po jakimś tygodniu otrzymałem wiadomość od YouTube, że materiał narusza zasady społeczności.
To uruchomiło falę kolejnych zdarzeń, a ja zostałem głównym świadkiem podczas przesłuchania przed komisją senacką z dnia 8 listopada 2020 r. Powodem przesłuchania przed komisją było to, że mieliśmy do czynienia z niemalże całkowitą blokadą jakichkolwiek informacji odnośnie metod leczenia pacjentów. Praktycznie całkowita blokada.
Z czasem doszło do tego, że mogliśmy zaobserwować w Ameryce pewien cykl. Brak jakichkolwiek informacji o metodach leczenia spowodował, że ludziom wydawało się, że tego wirusa nie da się leczyć.
Duże badanie przeprowadzone w McKinney w Teksasie, a drugie w Nowym Jorku, pokazują, że jeśli leczy się wcześnie pacjentów, powyżej 50. roku życia, z problemami zdrowotnymi, stosując sekwencyjny protokół bazujący na kilku powszechnie dostępnych lekach, 4 czy sześcioma lekami dostępnymi od ręki, a przeciwciała monoklonalne są nawet skuteczniejsze, obserwuje się redukcje przypadków hospitalizacji i zgonów o 85 procent. 85 procent. 85 procent, zapamiętajcie Państwo tę liczbę. 85 procent. Tu, w Stanach Zjednoczonych mamy już ponad 500 tysięcy przypadków śmiertelnych [związanych z kowidem]. Nawet do 85 procent z tych zgonów można było uniknąć, gdybyśmy w ramach walki z pandemią skupili wszelkie wysiłki na chorych pacjentach.

https://pubmedinfo.org/2021/05/06/dr-peter-mccullough-o-blokowaniu-metod-leczenia-covid-19/?fbclid=IwAR0VBBsGWMHMM7BJ0X1bg99lj2IDkziDrvDb4jaBhUDooV-hqwGWv9_IE00

Patryk Kieronski
Odkąd rozpoczęłam moją przygodę z medycyną w 1976 roku, aż do 2020 roku, słyszałam dogmat, że chorób wirusowych nie da się wyleczyć (z pewnymi wyjątkami, takimi jak leki przeciwwirusowe na HIV/AIDS), a już na pewno nie za pomocą środków przeciwbakteryjnych. Mój starszy syn, świeżo upieczony chirurg ogólny, został wykształcony znacznie później, ale z tym samym nieporozumieniem. Ponieważ chorób wirusowych nie da się wyleczyć, naszą jedyną bronią są szczepienia. Mój przyjaciel, który spędził życie jako lekarz akademicki przechodząc na emeryturę w 2016 roku, również nigdy o tym nie słyszał.
Po tym jak wybuchła „pandemia” nieustannie oglądałam i czytałam publikacje online. Po przeczytaniu o doniesieniach chińskich, indyjskich i koreańskich o stosowaniu hydroksychlorochiny (HCQ), środka przeciwmalarycznego, przeciwko koronawirusowi, w ciągu godziny znalazłam ponad 20 artykułów naukowych napisanych w ciągu ostatnich 40 lat na temat stosowania środków lizosomotropowych – a konkretnie chlorochiny — w leczeniu chorób wirusowych. Podobnie jak Rip Van Winkle, nagle obudziłam się po dziesięcioleciach w zupełnie nowej rzeczywistości medycznej.
https://pubmedinfo.org/.../02/03/leczenie-chorob-wirusowych/

https://pubmedinfo.org/2021/02/03/leczenie-chorob-wirusowych/?fbclid=IwAR19twN990WcqW71fKjU3EjL5nQunS4DBwQ-jyHTM4K1aHBMC_rlmsSFt_M

jerraz21
O mnie jerraz21

Jestem tutaj-teraz

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka