STARY WROCEK STARY WROCEK
350
BLOG

Szanowna Pani Poseł

STARY WROCEK STARY WROCEK Polityka Obserwuj notkę 17

Z uwagą przeczytałem Pani dzisiejszy wpis na Twitterze. Przeczytałem go jeszcze raz. I jeszcze raz. Poświęciłem 3 minuty na sprawdzenie kim jest osoba, którą Pani - z łaski swojej - pomówiła o podawanie się za ratownika medycznego. 3 minuty wystarczyły, żeby przekonać się, jakim obrzydliwym kłamcą / kłamczynią (jedno skreślić) jest Pani.

Ale nie o kłamstwo chodzi bo to się może zdarzyć każdemu gdy brak jest możliwości sprawdzenia jakiejś pogłoski czy plotki lub oczywistej nieprawdy. W tej sytuacji 3 minuty powinny Pani wystarczyć, żeby zapobiec własnemu kłamstwu. Pani nie chciała skorzystać z tej możliwości.

Ponieważ Pani nie chciała skorzystać z możliwości sprawdzenia powielanej przez siebie kłamliwej pogłoski pozostaje mi poinformować Panią, że w moich oczach jest Pani zwykłą idiotką.

Z wyrazami szacunku

SW


Jestem świadomy, że nie wystarczy dużo wiedzieć, aby być mądrym człowiekiem . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Tu bywam: https://twitter.com/starywrocek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka