Fryderyk Szanicki Fryderyk Szanicki
125
BLOG

Jak Naczelnik Kaczyński śmieje się z nas obywateli i jak zrobił z nas łobywateli

Fryderyk Szanicki Fryderyk Szanicki Społeczeństwo Obserwuj notkę 3

Tutaj pod tym linkiem opisałem tematy które wrzuca Kaczyński aby z powrotem odzyskać 40% poparcie. 

https://www.salon24.pl/u/szanickif/1096394,tematy-ktore-maja-wzbudzic-emocje-wyborcow-pisu-zeby-nie-uciekli

Niestety to co napisałem spełniło się. Ja wiem łudzisz się Obywatelu tego kraju, że to ty sam myślisz, że sam wybierasz, że sam wskazujesz kogo popierasz. Wiem .

Ale niestety ...

Niestety jest to twoje kolejne złudzenie. Tak  twoimi emocjami szarpie sobie naczelniko-marszałek kaczyński  z kotem na kanapie. I tak mimowolnie stajesz się nie Obywatelem ale zmanipulowanym Łobywatelem Gumistanu. Produktem.

-Czy nie dałoby się myśleć samodzielnie?

-Nie bo u nos, panie, na gumnie to czelnik myśli a my jeno wrzeszczem czy sie to nom podobo czy nie podobo i tak jest fajno panie tego.

- A ja tfu nienawidzę tego czelnika

- a ja nienawidze ciebie ze nienawidzisz naszego Naczelnika ty gnido

- ty faszysto

ty itd....

a po kłótni przychodzi ukojenie. I Siadamy se na glinie naszej swojskiej i jako Łobywatele godzimy się i zamawiamy se wudkie żeby nom wesoło było. 

Koniec. ))


Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo