telok2 telok2
684
BLOG

„Warto było czekać na te piękne czasy …”

telok2 telok2 Polityka Obserwuj notkę 14

No i mamy PiS u władzy, zresztą prezydenta rozsądnego i to niezłego prawnika, też.

Pan Prezydent dobrał sobie niezłą ekipę, a gwiazdą jest tam niepozorna Pani w okularach.

„Warto było czekać na te piękne czasy …”

Świetna Kobieta i rasowy urzędnik, w sensie pozytywnym. Ta Dama mówi mało i mądrze. Mistrzostwem świata było załatwienie delegacji posła Dudy. Pani Małgorzata w imieniu Prezydenta oświadczyła, że Pan prezydent wykonywał obowiązki posła i tyle. Doskonałe to było rozwiązanie.

Bardzo mnie cieszy mistrzowskie rozwiązanie mafijnego Trybunału Konstytucyjnego. To wycie tzw. autorytetów tylko potwierdza celność strzału:)

Zdjęcie sędziego Rzeplińskiego pod marynarą jest bezcenne!

Można by wiele jeszcze pisać, ale po co?

Nareszcie władza jest w rękach ludzi, którzy nie są z „tego kraju”, ale z Polski. Ja tam jestem zachwycony szybkością działania nowej władzy. Mam nadzieję, że Macierewicz rozprawi się z ruską agenturą w wojsku, a Kamiński postawi do pionu służby, by nagrywały jednak szpiegów i bandytów.

 

telok2
O mnie telok2

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka