Tomasz Rożek Tomasz Rożek
734
BLOG

Co myślisz o przeniesieniu mózgu na twardy dysk?

Tomasz Rożek Tomasz Rożek Odkrycia Obserwuj temat Obserwuj notkę 72

Co wydarzyło się w nauce w ostatnich dniach? 

1. Naukowcy chcą "skopiować" mózg na twardy dysk, 

2. odkryto, że to wulkany umożliwiły dinozaurom opanowanie Ziemi,

3. nazywanie kolorów zależy od intensywności światła słonecznego w miejscu w którym żyjemy. 



Spora część mojego życia to tzw. seria fortunnych zdarzeń. Chciałem zostać lekarzem, a zostałem fizykiem. Pojechałem zwiedzać Wiedeń, a poznałem żonę. Chciałem robić doktorat i wyjechałem na prawie 4 lata do największego centrum naukowego w Europie. Chcieliśmy powiększyć rodzinę i urodziły się bliźniaki. W końcu wróciliśmy z emigracji, żebym mógł zostać naukowcem, a zostałem dziennikarzem. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości