venivici venivici
303
BLOG

SALON 24 - niezgoda na cenzurę jest hejtem?

venivici venivici Społeczeństwo Obserwuj notkę 13

        Notka blogera skyrobek, który upomniał się o usuniętą (po roku) notkę Wilka Miejskiego jest już "na zejściu" w S24. Przechodzi zauważona w niewielkim stopniu. Skyrobek wyraził zdziwienie usunięciem niepozornej notki opublikowanej jesienią ubiegłego roku. Przez ponad rok nikomu nie ona "nie przeszkadzała". W komentarzu głos zabrała Pani Bogna Janke pisząc:

Uznałam, że usunięcie notki będzie jedynym rozsądnym wyjściem z tej sytuacji. Mądrzy to zrozumieją. A hejterzy i tak pozostaną przy swoim.


        Zdaniem Pani Bogny jestem "mądry inaczej", albo hejter ze mnie wyłazi?  Albo jedno i drugie?

        Nie godzę się na usuwanie notek wyłącznie z tego powodu, że nie spodobała się ona na przykład TVNowi, czy Wirtualnej Polsce. Mam nadzieję, że blogerzy S24 zgodzą się ze mną. Chyba, ze nie będą mieli takiej możliwości, gdy na przykład Pani Bogna Janke uzna, że "jedynym rozsądnym wyjściem..."

        Polecam dalszą dysykusję pod notką skyrobka.



venivici
O mnie venivici

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo