ViC-Thor ViC-Thor
514
BLOG

Uwierzycie w to?

ViC-Thor ViC-Thor Społeczeństwo Obserwuj notkę 28

Uwierzycie że ubrany po cywilnemu policjant, miał tak schowaną broń przed przesluchiwanym, że ten "na czuja" sam mu ją wyciągnął i przeładował (na co trzeba mieć czas) i sam postrzelił się w głowę?

Dwa razy?? 

Jestem zumiony że w kraju prawa i sprawiedliwości,  gdzie na ulicach jest wszechobecna inwigilacja, nie ma filmowej rejestracji przesłuchań. 

 

Ostatnio czterech funkcjonariuszy policji kriminalnej zostało w Olsztynie aresztowanych z powodu przesłuchań tete a tete, z podejrzanymi/świadkami. Pewnie robili zbyt mało delikatne manicure.

Dlaczego w kraju nadwislańskim policjanci mogą sam na sam, zamykać sie z zatrzymanym człowiekiem w pokoju w którym nie ma JAKIEJKOLWIEK rejestracji??

Czy to ma być przesluchanie, czy randka? A może wchodzi w rachubę szantaż?  Bronią?

Czy też bicie? Pałką po piętach,  jak za komuny?

 

W Wielkiej Brytanii zawsze zaleca się przesłuchanie z rejestracją,  tam nie można bić przesluchiwanego, ani straszyć go bronią,  ani postrzelić, czy też zastrzelić, a w Polsce jak w KGB, świadków nie ma, a jak są -to raczej z branży która stosuje przemoc.  Ciekawy kraj. Ciemny lud zawsze uwierzy Policji.

ViC-Thor
O mnie ViC-Thor

Ambiwalentny do większości zjawisk i zdarzeń. Tylko w skrajnych sytuacjach bezkompromisowy. Kpiący ze starej schematycznej mentalności, opierającej się na wzniosłych hasłach. __________________________________________________ Zbanowali mnie= Gadowski - po tym jak mu napisałem aby zjadł własne skarpety, a nie własny krawat, jak sam chciał się wykazać własnym "bohaterstwem". :)) = = Wszołek - Za symbol:":DD"-wyśmiałem go tak lakonicznie. Zbanował mnie także szczurbiurowy za to że napisałem mu że CAŁOWANIE W RĘKĘ BISKUPA JEST PERWERSJĄ @rybicki za to że mu przypomniałem słowa profesora Sadurskiego:"Że jest gów-arzem". @MarcinKasprzak za to że AUTENTYCZNIE ZMARTWIŁEM SIĘ ZDROWIEM @eski i jej zaproponowałem zbadanie działania przysadki mózgowej - jeszcze mi wmawia dziecko w brzuch że to był przejaw chamstwa, a nie troski z mojej strony. "I bądź tu dobrym człowiekiem i martw się kobietami po menopauzie..."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo