wujek m wujek m
225
BLOG

Jak w Polsce stać się włascicielem jachtu pełnomorskiego

wujek m wujek m Społeczeństwo Obserwuj notkę 6

Niezawodne TVP Info donosi:

@tvp_info
Szef @NIKgovPL Marian #Banaś: 30 lat temu poznałem żołnierza AK, z którym się zaprzyjaźniłem jeszcze w latach 80., W 2007 roku w umowie dożywocia przekazał mi swoją starą kamienicę rodzinną, którą ja wyremontowałem. Stąd się wziął mój majątek
#wieszwięcej @WiadomosciTVP
11:06 - 23 wrz 2019

No ja cie nie mogę! Jakbym słyszał Ojca Dyrektora, któremu bezdomny ofiarował dwie limuzyny.

Chyba się zapiszę do PiS. Może dzięki temu też trafię na beznogiego, bezzębnego, bezdomnego porządnego człowieka pod Biedronką, który podaruje mi jacht pełnomorski, bo chciałbym z pomocą pisowskiej Polskiej Fundacji Narodowej popłynąć na Wyspy Dziewicze, gdzie opowiedziałbym o sukcesach polskiej "dobrej zmiany".

wujek m
O mnie wujek m

Głos dochodzący skądś z Polski

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo