Basia Szwed Basia Szwed
60
BLOG

Skecz chrześcijański | „Mój Ojciec, Pastor” Burzliwa rozmowa między ojcem a córką

Basia Szwed Basia Szwed Społeczeństwo Obserwuj notkę 2

Zanim zobaczyłem ten film,  pomyślałam tak samo jak ten pastor, że wszystkie słowa i dzieła Boga są zawarte w Biblii. I dlatego wiara w Boga musi trzymać się Biblii. Odstępstwa od niej świadczą o braku prawdziwej wiary! Ale posłuchaj komunikatu bohatera w filmie: Słowa i dzieło Pana Jezusa nie są opisane w Starym Testamencie. Uczniowie Pana Jezusa nie podążali za nim z powodu Biblii. Co więcej, Biblia przepowiada, że ​​Pan wykona nową pracę, a tych nie można zapisać w Biblii. Myślę, że są to bardzo rozsądne. Myślę o słowach Pana: „Badajcie Pisma; sądzicie bowiem, że w nich macie życie wieczne, a one dają świadectwo o mnie. A jednak nie chcecie przyjść do mnie, aby mieć życie”. (Ewangelia Jana 5:39-40) Biblia jest tylko historycznym zapisem dzieła Boga, to Bóg może dać nam życie wieczne, nie Biblia. Po obejrzeniu skecz „Mój Ojciec, Pastor” zrozumiałem, że związek między Biblią a Bogiem okazał się taki…


Powtórne przyjście jezusa – Mój Ojciec, Pastor – Błyskawica ze Wschodu

Chi Shou, duchowny, który wierzy w Pana od 40 lat, zawsze był przekonany, że „wszelkie słowo i dzieło Boże zawarte jest w Biblii”, a „wiara w Pana nie może odchodzić od Biblii, ponieważ wiara w Biblię oznacza wiarę w samego Pana”. Kiedy okazuje się, że jego własna córka zaakceptowała dzieło Boże w dniach ostatecznych, wraz z żoną postanawia ją powstrzymać. Tego dnia córka wraca do domu, by zanieść rodzicom świadectwo ewangelii powrotu Pana. Wywiązuje się żywiołowa, błyskotliwa, lecz jednocześnie poważna rodzinna dyskusja…

Źródło: Kościół Boga Wszechmogącego

Zalecenie: Skecz chrześcijański 2018 „Policja składa noworoczną wizytę” (Dubbing PL)


Basia Szwed
O mnie Basia Szwed

https://pl.kingdomsalvation.org/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo