Basia Szwed Basia Szwed
350
BLOG

Organizatorzy ICFF: Gdzie jest mój dom – film, jakiego świat potrzebuje

Basia Szwed Basia Szwed Społeczeństwo Obserwuj notkę 2

Każdy z nas chce mieć szczęśliwy dom, i cieszyć się opieką naszych rodziców, dorosnąć zdrowo i radośnie, ale w rzeczywistości niemożliwe jest, aby wszystko było takie, jak sobie życzysz. Film „Gdzie jest mój dom” opowiada o historii Wenya. Rozwodzie rodziców protagonisty Wenya, a kompletny i szczęśliwy dom został podzielony. Odtąd Wenya jest jak dryfująca rzęsa, straciła ciepło domu, straciła opiekę rodziców. Właśnie wtedy, gdy Wenya straciła wiarę w jej bolesne życie, Bóg nie porzucił jej. Bóg dał pewność i odwagę do eleganckiego życia, a także dał jej prawdziwie szczęśliwego domu. Historia jest bardzo konotująca i prowokuje do myślenia, co bardzo mnie poruszyło i przyniosło mi wiele korzyści.


Organizatorzy ICFF – Gdzie jest mój dom – Błyskawica ze Wschodu

5 maja 2018 roku odbyło się uroczyste zakończenie cieszącego się uznaniem Międzynarodowego Festiwalu Filmów i Muzyki Chrześcijańskiej (ICFF), organizowanego w Orlando, na południu Stanów Zjednoczonych. Podczas pięciu festiwalowych dni wyświetlono ponad 700 chrześcijańskich dzieł filmowych z całego świata, a wyprodukowany przez Kościół Boga Wszechmogącego film „Gdzie jest mój dom” został nominowany do nagrody za najlepszy scenariusz. 

Zalecenie: Chrześcijański film familijny | „Gdzie jest mój dom?” Bóg dał mi szczęśliwą rodzinę (Dubbing PL)

Zobacz więcej:Wiadomości chrześcijańskie 

Basia Szwed
O mnie Basia Szwed

https://pl.kingdomsalvation.org/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo