Basia Szwed Basia Szwed
48
BLOG

„O mój ukochany, proszę poczekaj na mnie” Głos serca chrześcijanina

Basia Szwed Basia Szwed Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

Piosenka chrześcijańska | „O mój ukochany, proszę poczekaj na mnie” Głos serca chrześcijanki

I

Księżyc się wspiął ponad korony drzew,

blask jego piękny jest, jak ukochany mój.

Ukochany mój, gdzie jesteś?

Czyś słyszał, jak łkam?

Któż, jak nie Ty miłość mi da?

Tylko Ty o mnie troszczysz się.

Któż, jak nie Ty, któż dba o mnie?

Tylko Ty cenisz życie me.

Księżycu, powróć na nieba kres.

Niech ukochany mój nie martwi się. Proszę, myśli moje nieś.

Nie zapomnij wziąć miłości mej.

II

Dzikie gęsi parami lecą w dal -

czy przyniosą wieści o miłym mym?

Gęsi, użyczcie mi skrzydeł swych,

bym wróciła do ciepłego domu.

Zwrócę troskę, jaką ukochany mi dał

i powiem ukochanemu, by nie martwił już się.

Chcę Ci dać przychylną odpowiedź i nie zmarnować ceny, którą poniosłeś.

Chcę szybko dorosnąć

i porzucić życie płynące w bólu.

O, ukochany! Czekaj na mnie.

Odlecę od doczesnej pomyślności.

Zwrócę troskę, jaką ukochany mi dał

i powiem ukochanemu, by nie martwił już się.

Chcę Ci dać przychylną odpowiedź i nie zmarnować ceny, którą poniosłeś.

i nie zmarnować ceny, którą poniosłeś.

ze śpiewnika „Podążaj za Barankiem i śpiewaj nowe pieśni”

Zalecenie: Piosenka chrześcijańska 2018 | „Dla kogo powinien żyć człowiek” Żyć dla Boga

Basia Szwed
O mnie Basia Szwed

https://pl.kingdomsalvation.org/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo