Basia Szwed Basia Szwed
318
BLOG

Chrześcijański film familijny 2019 „Dziecko, wróć do domu” Klip filmowy (3)

Basia Szwed Basia Szwed Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

Gry internetowe zatruły i pochłonęły całe pokolenie młodzieży. Rodzice, szkoły, jak i całe społeczeństwo nie są w stanie go ocalić. W dniach ostatecznych Bóg Wszechmogący wyraża prawdę, aby zbawić ludzkość, wielu ludzi, którzy rozumieją prawdę, jest w stanie dostrzec istotę faktu, że szatan wykorzystuje gry internetowe, aby szkodzić ludzkości. Zatem osoby te są w stanie porzucić uzależnienie od Internetu i rozpocząć zupełnie nowe życie…


Film ewangelia: – Dziecko, wróć do domu –  Klip filmowy (3) – Szczera wiara w Boga może skutecznie zwalczyć uzależnienie od gier

 słowo Boga Wszechmogącego: „ Powinieneś wiedzieć, że właśnie teraz są dni ostateczne. Diabelski szatan krąży niczym ryczący lew, szukając ludzi do pożarcia. Obecnie wybuchają wszelkiego rodzaju plagi i jest wiele różnego rodzaju niegodziwych duchów. Tylko Ja jestem prawdziwym Bogiem, tylko Ja jestem twoją ucieczką. Dopiero teraz możesz ukryć się w Moim sekretnym miejscu, tylko we Mnie, a klęski cię nie spotkają i żadne nieszczęście nie zbliży się do twojego namiotu. Musisz bardziej przybliżyć się do Mnie, zbratać się ze Mną w sekretnym miejscu; nie brataj się w dowolny sposób z innymi ludźmi. Musisz pojąć znaczenie Moich słów – nie mówię, że bratanie się jest niedozwolone, tylko że wciąż nie masz rozeznania. W tym czasie szaleje dzieło wykonywane przez złe duchy. Oferują ci wspólnotę przez różnego rodzaju ludzi. Ich słowa brzmią bardzo przyjemnie, lecz jest w nich trucizna. Są jak zatrute cukierki i zanim zdasz sobie z tego sprawę, już wsączą w ciebie truciznę. Powinieneś wiedzieć, że większość ludzi dzisiaj jest chwiejna, są oni jakby pijani. Gdy masz trudności i bratasz się z innymi, powiedzą ci tylko o regułach i doktrynie, a nie jest to tak dobre, jak bratanie się bezpośrednio ze Mną. Przyjdź przede Mnie i zupełnie wylej stare rzeczy z siebie, otwórz swe serce przede Mną, a Moje serce z pewnością ci się objawi. Twoje serce musi być pilne przede Mną. Nie bądź leniwy, ale raczej musisz często przybliżać się do Mnie; jest to najszybszy sposób wzrastania twojego życia. Musisz żyć we Mnie, a Ja będę żył w tobie i będę także panował w tobie jak Król, kierując tobą we wszystkim, ty zaś będziesz miał udział w królestwie. ”( z księgi „Słowo ukazuje się w ciele”)

Nastoletni Li Xinguang jest uzależniony od grania w Internecie i bardzo cierpi z tego powodu. W momencie, gdy wszelkie metody, jakie człowiek wymyślił, zawiodły, a on dotarł do martwego punktu, zaczął szczerze wierzyć w Boga. Modlił się i polegał na Bogu aż wreszcie odnalazł sposób, by skutecznie zwalczyć swoje uzależnienie od gier.

ŹródłoKościół Boga Wszechmogącego

Zalecenie: Chrześcijański film familijny 2019 – Dziecko, wróć do domu 

Tags: Film ewangelia、Bóg Wszechmogący、Słowo ukazuje się w ciele 、Kościół Boga Wszechmogącego

Basia Szwed
O mnie Basia Szwed

https://pl.kingdomsalvation.org/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo