monkton monkton
539
BLOG

Krótka humorystyczna scenka z Niesiołowskim....

monkton monkton Polityka Obserwuj notkę 7

Proponuję żeby z kawałka dzisiejszej „Kawy na ławę”(Bogdana Rymanowskiego jako jedynego z całej ekipy TVN naprawdę lubię) jakiś polski kabaret ułożył dowcip albo coś podobnego. Wygląda to mniej więcej tak:

Bogdan Rymanowski: Panie poślę, mówi się o kryzysie- jak to wygląda u pana w domu- ma pan jakiś kredyt?

-Ryszard Kalisz: Akurat nie mam kredytu, ostatni spłaciłem w czerwcu. W ogóle muszę powiedzieć panie redaktorze, że u mnie w domu pieniądze trzyma żona. Itd.( krótko zabawnie opowiada o tym, na co wydaje pieniądze, dużo śmiechu)

-Bogdan Rymanowski to samo pytanie zadaje Michałowi Ujazdowskiemu i Grzegorzowi Kłopotowi. Obydwaj odpowiadają bardzo podobnie. Na przykład Kłopotek opowiada jak to nie dawno auto kupował. W studiu sielska atmosfera. Wszyscy się uśmiechają i śmieją. Jedzą ciasteczka, popijają kawkę. Z tyłu widok warszawskich wieżowców. Oj żeby każdy program publicystyczny tak wyglądał…

-Nagle Rymanowski zadaje to samo pytanie Stefanowi Niesiołowskiemu- A pan panie pośle? Jak u pana to wygląda?

-Niesiołowski groźnym głosem z zaciśniętymi zębami: Trzeba powiedzieć, że jest pewne grupa polityków grających na tym kryzysie. Są to politycy PiSu! Tak być nie może!…..

 

 

I tak warczał, przez jaką minutę jeszcze. Pozdro Stefan! Kurde ja skończyłem już to pisać, a facet dalej warczy….

monkton
O mnie monkton

Trochę za mało pragmatyczny....Mam poglądy prawicowe a usposobienie i naturę niestety dość lewitującą...Treść konserwatywna a forma liberalna. oprócz polityki liczy się sport i muzyka więc to co gitowcy lubią najbardziej....

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka