zbigniewkobylanski zbigniewkobylanski
132
BLOG

POLACY

zbigniewkobylanski zbigniewkobylanski Polityka Obserwuj notkę 0

Zbigniew Kobylański
                                                                                          POLACY


      Proszę przeczytać tekst: ”Jak się nic nie zmieni, to Tragiczny finał czeka Polskę i Polaków” na blogu „ekonomista grosik” Salon 24.
      Bardzo kiedyś zabolało mnie, gdy jeden z polskich pisarzy nazwał Polaków –  „polactwo” ale obserwując Polaków w Polsce i za granicą – stwierdzam, że dużo racji miał ten pisarz - przynajmniej mówiąc o ich  części.
      Dziękuję znanej „niewidzialnej rączce” za wpis – bez mojej zgody –  na tytułowej listwie moich notek ale protestuję przeciw uniemożliwiani mi wejście na mój blog. Przypomina mi to czas, już długo po stanie wojennym, gdy – rozmawiając z rodziną przez telefon – blokowano moje rozmowy. W ten sposób karano mnie za nieprawomyślne wypowiedzi.
      Połechtało moją próżność to, że komuś (znanemu) przeszkadzają moje wpisy. Czy nie słusznie walczymy ze współczesną cenzurą?







  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka