zbigniewkobylanski zbigniewkobylanski
108
BLOG

REFLEKSJA

zbigniewkobylanski zbigniewkobylanski Polityka Obserwuj notkę 3

Zbigniew Kobylański
                                
                                                                                     REFLEKSJA

      Mam nadzieję, że wyborcy pana Trzaskowskiego nie pójdą na grób pani Brzeskiej z szampanem, tylko ze świeczkami i kwiatami, aby Ją przeprosić!



      Mała refleksja: – dlaczego w kilku dużych miastach Polski, tak dobre wyniki miało PO?   Bliskiej mi osobie wyraziłem kiedyś swoje wątpliwości… czy to możliwe, aby te około 20 %, które głosuje za PO to – szeroko biorąc –  sami byli UB-ecy? –  Muszą tam być i zmanipulowani głupcy, bo to przecież niemożliwe, aby było tylu UB-eków w Polsce. –  To się bardzo mylisz – odpowiedziała – i tu lekko zwątpiłem. Rzeczywiście, UB-ecy plus ich rodziny, wszyscy „wielcy” przestępcy plus ich rodziny, „wyjątkowa kasta” plus ich rodziny, PO plus ich rodziny – wszyscy oni mieszkają przeważnie w dużych miastach, a przecież pan Schetyna obiecał, że… będzie tak, jak było, gdy dojdą do władzy.


                      Bardzo komuś dziękuję za wpis na tytułowej listwie – choć bez mojej zgody.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka