ZenZen ZenZen
243
BLOG

Czy to w ogóle możliwe?

ZenZen ZenZen Polityka Obserwuj notkę 0

Media. Ciekawy temat. chcałem dowiedzieć się coś o otaczajacej mnie rzeczywistości - więc zaczynam: najpierw TV: jedn program, potem drugi i trzeci; dalej nic nie wiem - każdy po swojemu, każdy inaczej. Wiec może poczytamy: GW, Rzepa - każdy inaczej, każdy po swojemu. Robi sie nieciekawie. Czy w ogóle to możliwe. Czy w ogóle szary człowieczek moze sie coś dowiedzieć z dostepnych mu tzw. mediów. Przychodzi kryzys. Po co mi to. Mam rodzine, pracę co mnie tam informacje "z kraju i ze świata" - i tak nie mam wpływu. Ale jednak ciągnie. Gdzie więc szukać źródła treści które dają wiedzę i możliowośc podejmowania decyzji? Jeden wniosek. Trzeba łykać wszystko. Trzeba chłonąć jak gąbka i oddzielać, kwestionować, akceptować, negować. Wszystko do czasu gdy pojawi się ostateczna mysl którą uznam za "real". Troche to trwa, trochę za długo ale inaczej sie nie da. Inaczej połknie nas jedna lub druga opcja i tak zostanie do czasu kolejnej zmiany i przebudzenia. Tego sie trzymam.

ZenZen
O mnie ZenZen

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka