zion zion
32
BLOG

Dzisiaj startuje Sejm

zion zion Polityka Obserwuj notkę 4

Dzisiaj o 15 startuje Sejm VI kadencji. Posłowie elkci wypowiedzą słowa ślubowania:

"Uroczyście ślubuję rzetelnie i sumiennie wykonywać obowiązki wobec Narodu, strzec suwerenności i interesów Państwa, czynić wszystko dla pomyślności Ojczyzny i dobra obywateli, przestrzegać Konstytucji i innych praw Rzeczypospolitej Polskiej"

Niektórzy dopoowiedzą "Tak mi dopomóż Bóg".

Jaki to będzie Sejm? Czy lepszy?
Wydaje się że na pewno stabilniejszy, choć pomiędzy koalicjantami jest kilka punktów zapalnych (podatki, KRUS, zresztą koalicja SLD -PSL też wydawała się stabilna a skończyło się że PSL zagłosował przeciwko winietom i koalicja się skończyła).


Mam również nadzieję że w Nowym Sejmie nie zasiada jakaś "posłanka Sawicka" która ma zamiar kręcić lody na służbie zdrowia.

Chcociaż wygrały partie których nie popierałem, mimo wszystko mam nadzieję że zgodnie ze słowami roty ślubowania będą "czynić wszystko dla pomyślności Ojczyzny i dobra obywateli".

zion
O mnie zion

Naprawdę Wschód jest za daleko stąd, Lub nie ma wcale mówili Znawcy, Jeśli zdobędą świat, odwróce twarz i chyba zostanę górą, gdzie ponad nic nie ma Tomasz Budzyński "Podróż na Wschód"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka