Zosia Samosia Zosia Samosia
264
BLOG

List do Przyjaciółki

Zosia Samosia Zosia Samosia Społeczeństwo Obserwuj notkę 34

Drugi i ostatni wers pochodzi z piosenki K. Krawczyka " Mój przyjacielu"

Pozostała treść wiersza, to niestety osobiste doświadczenie autorki.


Droga Przyjaciółko

podobno " byłam ci naprawdę bliska"


Łączyło nas tak wiele spraw i miejsc.

Jednak po tej feralnej pożyczce

przekonałam się, że przyjaźń masz gdzieś.


Był śmiech, że ta forsa nas poróżni.

Zapewnienie, że wszystkich, lecz nie nas.

Jednak przysięga zawisła w próżni.


Spalone dziś mosty, zatarty ślad.

Pewnie tak chciałaś, bo nie musiałaś,

lecz zrób sobie bilans zysków i strat.


Wcale nie trzeba dużo zachodu,

by zniszczyć coś, co od wielu lat trwa.

Ja wciąż czekam, bo nie bez powodu


mówi się: "przyjaźń swoje prawa ma".





po prostu jestem

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo