Zosia Samosia Zosia Samosia
247
BLOG

Szarość widzę, szarość !

Zosia Samosia Zosia Samosia Społeczeństwo Obserwuj notkę 38

Tak się ostatnio złożyło, że zostałam zaproszona na oglądanie i podziwianie dwóch mieszkań.

Jedno dopiero co kupione i urządzone, drugie całkowicie odmienione po gruntownym remoncie.

Mieszkania te, chociaż pachnące jeszcze farbą, przestronne, zrobiły na mnie przygnębiające

wrażenie. Dlaczego?

Otóż ich kolorystyka ograniczała  się do trzech jedynie kolorów, a mianowicie: szary i czarny

oraz (w mniejszości) biel.

Niby już wcześniej wiedziałam, że to ulubione kolory pokolenia Ikei, ale myślałam, że chociaż

dodatki do tych szarych ścian będą weselsze dla oka. Ale gdzie tam!

W jednym z mieszkań wprowadzono w kuchni detale w kolorze...ciemnej butelkowej zieleni.

W drugim na zielonej choince powieszono same granatowe bombki!

Jedyny żywy kolor, to żółty zygzak na szarej(!) ozdobnej poduszce.


Poza tym w obu mieszkaniach, jakby obcy sobie właściciele się umówili:

kafle na wzór betonu i białe kafelki w kuchni w kształcie cegły.

Jako miłośniczkę koloru dobił mnie ostatecznie czarny zlew z czarnymi kranami.


Ludzie! To nasze życie jest w swojej większości szare.

Wpuście do swojego otoczenia kilka kropel koloru, bo inaczej za dwa, trzy lata

będziecie się leczyć z depresji.








wizyty te


po prostu jestem

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo