Już 4 sierpnia we Wrocławiu rusza 82. edycja Tour de Pologne – najważniejszego wyścigu kolarskiego w Polsce. Kolarze pokonają ponad 1000 km, finiszując 10 sierpnia w Wieliczce. W tym roku głównym sponsorem wydarzenia ponownie jest ORLEN, który przygotował dla kibiców szereg atrakcji – od rabatów w aplikacji ORLEN VITAY po spotkanie z Robertem Kubicą.
Wyścig, należący do elitarnego cyklu UCI World Tour, prowadzi przez malownicze i wymagające etapy w Karpaczu, Wałbrzychu, Zakopanem czy Bukowinie Tatrzańskiej. Kibice mogą liczyć nie tylko na emocje sportowe, ale także na realne korzyści.
– Tour de Pologne to sportowe widowisko pełne emocji, dlatego nie może nas tam zabraknąć. ORLEN jako sponsor główny przygotował liczne atrakcje – promocje w aplikacji VITAY i rabaty na paliwo, które pozwolą kibicom taniej dotrzeć do stref przy trasie wyścigu – mówi Piotr Suchodolski, Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu Komercyjnego ORLEN.
Promocje i strefy kibica ORLEN
Od teraz do 10 sierpnia w aplikacji ORLEN VITAY dostępne są rabaty na przekąski i napoje. A dodatkowo – w każdy weekend wakacji – użytkownicy mogą tankować taniej nawet o 40 groszy na litrze.
ORLEN przygotował też specjalne strefy kibica, które pojawią się na pięciu etapach wyścigu – w Karpaczu (5.08), Cieszynie (7.08), Zakopanem (8.08), Bukowinie Tatrzańskiej (9.08) i Wieliczce (10.08). W strefach czekają napoje, małe przekąski i kawa dla kibiców – szczególnie dla tych z aplikacją VITAY, którą można zainstalować także na miejscu.
Robert Kubica z kibicami
Największą atrakcją dla fanów sportu będzie obecność Roberta Kubicy – jedynego Polaka, który ścigał się w Formule 1 i tegorocznego zwycięzcy 24-godzinnego wyścigu Le Mans. Kubica pojawi się w strefie ORLEN podczas etapu w Bukowinie Tatrzańskiej w piątek 9 sierpnia.
– Sponsoring Tour de Pologne to dla nas możliwość ekspozycji marki i także realna szansa na budowanie trwałych relacji z klientami. W tym roku integrujemy świadczenia sponsorskie z działaniami marketingowymi w terenie i w aplikacji VITAY, tworząc spójne i angażujące doświadczenie – dostępne zarówno na ekranie, jak i przy trasie wyścigu – mówi Lidia Kołucka, Dyrektor Wykonawcza ds. Sponsoringu ORLEN.
Nagroda specjalna dla najlepszego Polaka
W ramach wsparcia polskiego kolarstwa ORLEN ufundował także premię specjalną – 500 000 punktów VITAY dla najlepszego polskiego zawodnika każdego etapu oraz 700 000 punktów dla najlepszego Polaka w klasyfikacji generalnej.
red