po prostu ja po prostu ja
26
BLOG

Kilka słów o sobie.

po prostu ja po prostu ja Polityka Obserwuj notkę 2
Salon czytam od kilku miesięcy, niedawno zacząłem również komentować, a dziś przyszedł czas na pierwszy wpis. Kim jestem? Odpowiedź nie będzie ani zbyt błyskotliwa, ani oryginalna. Jestem, jak mi się przynajmniej wydaje, zwyczajnym dwudziestotrzyletnim mieszkańcem dużego miasta. W tym miejscu należałoby pewni opisać co-nieco swoje poglądy. Nie zrobię tego, gdyż swoje przekonania traktuję raczej jako podstawę do moralnej oceny moich własnych czynów, a nie jako wartość samą w sobie. Nie zamierzam więc nikogo przekonywać, nawracać czy w inny sposób przeciągnąć go 'na swoją stronę'. Na powyższym założeniu o swoistej autonomii moich przekonań, buduję natomiast swoją postawę w dyskusji. Postawę, którą najprościej można opisać jako bycie zawsze w opozycji. W opozycji wobec kogo? Wobec władzy. Władza (każda - czerwona, brunatna, różowa, zielona...) ma się bowiem bronić wynikami. a Dyskurs publiczny postrzegam natomiast jako swoisty mechanizm kontrolny, którego zadaniem jest ochrona tych wszystkich wartości, które mogą być przez władzę postponowane. Innymi słowy - swoją 'misję' (choć to słowo brzmi tutaj raczej dość niefortunnie) postrzegam dokładnie odwrotnie, niż pewien popularny tygodnik, założony przez pewnego sekretarza, pewnej dawnej dużej partii, który zdaje się zawsze płynąć z prądem.

BLOG NIEAKTYWNY, komentować też raczej nie będę Do administracji: nie kasujcie bloga, bo ja tu kiedyś wrócę.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka