Infidel. Infidel.
77
BLOG

kiedyś Ursynów, teraz nowy Wilanów

Infidel. Infidel. Polityka Obserwuj notkę 10

Zawsze budowali bloki.

Za Gomółki ropoczęli budować niskie i małe mieszkanka z oknami jak otwory strzelnicze.

Za Gierka rozpoczeli wielką płytę z lentexem na podłogach.

Za deweloperów budują chłam, jak ten w Zachodnim Wilanowie.

Bardziej podoba mi się zabudowa wczesnego Gierka w parkach niż mrówkowce okna w okna w Wilanowie, gdzie jedni zaglądają drugim do talerza z zupą.

Nie pozwalaja budować nad morzem wysokich budynków. Zabraniaja nam cieszyć oko widokiem na morze. Chronią oś nieczynnego punktu widokowego, albo chronią nasz socjalistyczny brzeg przed groźnym wzrokiem elementu reakcyjnego.

Zmiany zachodzą powoli, a jeszcze wolniej zachodzą zmiany w urzędniczym postrzeganiu świata.

Gdzie to jest? 

 

Zniszczona przyroda.

Czy tworzą jakąś wartość?

 Tak, chwilową.

Infidel.
O mnie Infidel.

W internecie nikogo nie szukam i nie szukałem. Sam chciałbym się dowiedzieć co tu robię.   tu możesz do mnie napisać<>mailto:infidel.sa@gmail.com  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka