aborygen aborygen
913
BLOG

Smoleńsk i RADIO WOLNA EUROPA

aborygen aborygen Polityka Obserwuj notkę 6

Dostępne jest w sieci nagranie które podobno miał odsłuchać min. Krzysztof Kwiatkowski w Instytucie Ekspertyz Sądowych.



http://wybrzeze24.pl/gazeta-gdanska-temat-dnia/ujawniamy-nagrania-ze-smolenskiego-sledztwa-2



 Przesłuchałem i...cóż .



 Mam nieodparte wrażenie -przypominając swe dziecięco-młodzieńcze lata, z takimi efektami zakłóceń  się już spotkałem.



Ależ tak... było to w chwilach , gdy członkowie mojej Rodzinie ( a później ja sam) słuchaliśmy radia "WOLNA EUROPA" i "GŁOS AMERYKI"



 Ten dźwięk, właśnie ten dźwięk zakłóceń.....



Cóż wtedy prąd mieliśmy rosyjski i to wyjaśnia przyczynę tego dziwnego dźwięku.



 Dobrze ze obecnie mamy już "prąd" który nie zakłóca. A może dobrze, żeby  pojawił się "prąd" zakłócający  wypowiedzi niektórych polskojęzycznych ekspertów.


 

 

aborygen
O mnie aborygen

Czasami zdarza mi się myśleć Uploaded with <a target="_blank"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka