adamkuz adamkuz
79
BLOG

NIENAWIDZĘ PAŁACU KULTURY I NAUKI, JEST ODRAŻAJĄCY, BYWA OHYDNY,

adamkuz adamkuz Polityka Obserwuj notkę 4

Często mi się zdarza gdy czytam czyjś artykuł, że zgadzam się z przedstawionymi przesłankami a nie akceptuję wysnutego z nich wniosku. Dzisiaj podczas lektury notki pana Kurkiewicza przydarzyło mi się coś dokładnie odwrotnego- nie akceptuje przesłanek ale zgadzam się z wnioskiem.

Jeżeli chodzi o Pałac kultury i Nauki to doskonale rozumiem chęć zniszczenia tego koszmarnego wytworu stalinizmu. Nie daje się go wykorzystać w żaden sensowny sposób, ponieważ budynek jest kompletnie dysfunkcjonalny. Nie ma jakichkolwiek zalet a miejsce w którym stoi można by sensownie wykorzystać z pożytkiem dla miasta. Podobnie jednak jak pan Kurkiewicz uważam, że nie należy tego monstrum burzyć. Moje przekonanie wynika trochę z innych przesłanek- uważam, że pomnik stalinizmu należy zostawić i przeklinać aby nikt nie zapomniał o komunie ( a niektórzy mają słabą pamięć).

adamkuz
O mnie adamkuz

Jestem notorycznie wkurzony tym co się dzieje w tym kraju

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka