po prostu ja po prostu ja
27
BLOG

Vivat Fotyga!

po prostu ja po prostu ja Polityka Obserwuj notkę 11

Powstaliśmy z kolan!

Wreszcie się z nami liczą!

Pani minister gratulujemy sukcesu!

"Przez wiele miesięcy minister spraw zagranicznych Anna Fotyga odmawiała podpisania listów do szefów dyplomacji innych państw z prośbą o poparcie starań Wrocławia o Expo.

Powód? O podjęcie kampanii na rzecz stolicy Dolnego Śląska wystąpił prezydent Wrocławia Rafał Dutkiewicz związany z opozycyjną wówczas Platformą. Listy w zeszły w piątek podpisał dopiero nowy szef dyplomacji Radek Sikorski. W tym samym czasie podobne pisma do najważniejszych przywódców Europy wysłał premier Donald Tusk. Ale to już niczego nie mogło zmienić." (dziennik.pl)

Oczywiście porażka, to nie tylko wina Foygi, ale z perspektywy wrocławianina, na prawdę mam żal do rządu o małe zaangażowanie w sprawę Expo. W expose J. Kaczyński zapewniał, że będzie to jeden z priorytetów - niestety na zapowiedziach się skończyło, czego efekty dziś poznaliśmy.

Czy to efekt słabej pozycji w rządzie K.M. Ujazdowskiego - wrocławianina angażującego się w sprawy E2012? Nie wiem, ale gdyby okazało się, że zwyciężyły personalne animozje prezesa, to świadczyłoby to o nim naprawdę fatalnie. Podobnież - gdyby miało chodzić o to by nie pomóc 'zagłębiu PO'. A może po prostu komuś w Warszawie zabrakło wiary w sukces?

Tak czy siak - szkoda.


BLOG NIEAKTYWNY, komentować też raczej nie będę Do administracji: nie kasujcie bloga, bo ja tu kiedyś wrócę.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka