amanasunta84 amanasunta84
2463
BLOG

Bad news dla abonentów TV Republika

amanasunta84 amanasunta84 Polityka Obserwuj notkę 54

Jako internetowa oglądaczka TV Republika jest mi bardzo przykro. Cenię pana Terlikowskiego, ale do pana Wildsteina mu tak daleko jak mnie do np. prof. Jamesa Rothmana, którego miałam okazję poznać parę miesięcy temu i nawet z nim chwilę porozmawiać.

Czarne chmury gromadzą sie nad mediami polskimi spoza ,,mętnego nurtu''. TV TRWAM ma kłopoty finansowe z powodu bardzio wysokich opłat za multiplex. TV REPUBLIKA też wiruje. Nie mam pojecia jak z  prasą, ale nie sądzę aby było różowo.

Lemingowo głosujące na PO jest nie do przejęcia przez tych dla których Polska to niekoniecznie tylko Unia Europejska i prawa gejów, ale elektorat pozostających w domu jak najbardziej.

Niestety zmiany w TV REPUBLIKA i kłopoty TRWAM źle wróża.

Normalna ,w miarę młoda (rocznik 1984), w miarę ładna i w miarę inteligentna(choć blondynka). Pracuję nad komórkami macierzystymi w instytucie za oceanem ,Niebawem mnie docenią i zostanę drugą Polką naukowcem z Noblem,już za chwilę. Lecz nade wszystko - słowom naszym, Zmienionym chytrze przez krętaczy, Jedyność przywróć i prawdziwość: Niech prawo zawsze prawo znaczy, A sprawiedliwość - sprawiedliwość

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka