antyoszolom antyoszolom
233
BLOG

Partyjne pałowanie kobiet, wczoraj lewackie dzisiaj prawicowe.

antyoszolom antyoszolom Polityka Obserwuj notkę 11

    Na tym filmie nie widać co było wcześniej i zapewne w jakiś sposób policjant był prowokowany ale na tym filmie też nie widać aby ta kobieta w jakikolwiek sposób stanowiła zagrożenie dla policjanta jak i otoczenia. Użycie pałki w stosunku do tej kobiety mnie bulwersuje, ponieważ w tradycji jakiej zostałem wychowany pałowanie kobiet jest niedopuszczalne. Uczono mnie że nawet jeżeli kobieta w jakiś sposób jest do ciebie agresywna i cię denerwuje, to nie godzi się mężczyźnie uderzyć kobiety jako istoty słabszej. Nie raz miałem w swoim życiu sytuacje kiedy jakaś kobieta doprowadziła mnie do białej gorączki ale nigdy nawet przez myśl mi nie przeszło aby taką kobietę uderzyć a jeszcze palką to już jest dla mnie totalne barbarzyństwo. W przeszłości też miałem taką sytuacje kiedy obecna moja żona przywaliła mi dość mocno za nic rozwalając mi wargę, nawet przez myśl nie przyszło mi aby podnieść na nią rękę w odwecie, nie godzi się to z moimi tradycjami.

    Niestety pis wprowadza w Polsce nowe tradycje i cieszyli się prawicowcy jak policjanci pałowali i gazowali protesty spod znaków błyskawicy, no i nastały czasy kiedy protestują kibole i według nowego prawa i sprawiedliwości teraz pałuje się ich kobiety.

   Chcieliście prawo i sprawiedliwość Kaczyńskiego i uparcie podążacie za prezesem, to macie teraz to za czym uparcie głosujecie.


Na koniec wiersz Martina Niemöllera

Kiedy przyszli po Żydów, nie protestowałem. Nie byłem przecież Żydem.
Kiedy przyszli po komunistów, nie protestowałem. Nie byłem przecież komunistą.
Kiedy przyszli po socjaldemokratów, nie protestowałem.
  Nie byłem przecież socjaldemokratą.
Kiedy przyszli po związkowców, nie protestowałem. Nie byłem przecież związkowcem.
Kiedy przyszli po mnie, nikt nie protestował. Nikogo już nie było.

antyoszolom
O mnie antyoszolom

Ten kto szczuje na Polaków jest moim wrogiem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka