Bacz Bacz
90
BLOG

Jestem prześladowany razem z Maryną Le Pen

Bacz Bacz Polityka Obserwuj notkę 0

Pani Maryna Le Pen zamieściła na Twitterze zdjęcia pokazujące zbrodnie ISIS za co ma być sądzona pod pretekstem że pokazywanie zbrodni sieje zgorszenie.

https://ndie.pl/odebrali-immunitet-marine-le-pen-zdjecia-twitterze/

Na fejsbuku pochwaliłem panią Le Pen za co zostałem zablokowany.

Oto treść mojego komentarza:

Brawa dla Maryny Le Pen. Im więcej będzie informacji o zbrodniach islamistów tym szybciej upadnie wierutne kłamstwo że islam jest religią pokoju. Islam jest zbudowany na nienawiści i pogardzie dla innych, dla kobiet, jest to religia przemocy, niewolnictwa, zbrodni i wojny. Prawda nas wyzwoli!

Bacz

Bacz
O mnie Bacz

Logiczny wolnorynkowiec, konserwatywny. Inne moje blogi i komentarze: Polecanki Bacza baczp.salon24.pl Blog Bacza niepoprawni.pl/blogs/bacz

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka