Bawer Aondo-Akaa Bawer Aondo-Akaa
2131
BLOG

Bawer znaczy piorun - nowy model polityka

Bawer Aondo-Akaa Bawer Aondo-Akaa Polityka Obserwuj notkę 7

Witam wszystkich na moim blogu! Rozgoście się. Mam nadzieję, że moje wpisy z jednej strony będą formą rozrywki, a z drugiej strony dadzą Wam powód do przemyśleń.

Na początek kilka słów o mnie. Mam na imię Bawer, jest to niespotykane imię - oznacza "piorun". Niektórzy moi przyjaciele twierdzą, że to imię jest bardzo adekwatne do mojego charakteru. Mój tato pochodzi z Nigerii, mama była Polką. Mam pięcioro rodzeństwa o równie egzotycznych imionach: Mhen, Tosia, Ikiume, Iorlian i Jadzia.

Mam 26 lat. Od urodzenia jestem niepełnosprawny.

Jestem na piątym roku teologii - jest to moją życiową pasją. Interesuję się poza tym historią.

Na moim blogu chciałbym się głównie skupić na biężacych sprawach, które nurtują wielu młodych, ale i nie tylko. W tej chwili staram się dostać na listę wyborczą Prawicy Rzeczpospolitej. W polityce nie podoba mi się to, że ludzie, którzy sprawują obecnie władzę, mają interesowne i cyniczne podejście do rządzenia. Nie toleruję nadużywania pojęć, których czasem politycy sami nie rozumieją. Moje poglądy dzielę z poglądami Marka Jurka. Obaj patrzymy na wzrost siły lewicy i jej wpływ na partie chadeckie.

Przede wszystkim kandyduję dlatego, że uważam, iż jako osoba młoda i energiczna, interesująca się polityką, widzę w niej swoją przyszłość oraz możliwość zmian. Znam dobrze środowisko zarówno prawicowe, jak i lewicowe i wiem czego oczekują oba te środowiska. Zainteresowanie polityką jest ważne, ponieważ decyzje, które podejmują rządzący, w większości przypadków mają realny wpływ na nasze życie.

Chciałbym wprowadzić nowy model polityka, ponieważ widzę, że obywatele, a głównie młodzi ludzie, niestety odwracają się od polityki uważając ją za niewartą uwagi i zaangażowania. Ja natomiast  zebrałem już grupę, która chce ze mną wprowadzić na arenę polityczną nowy model polityka. Chcemy pracować dla dobra ogółu.

Zachęcam Was do dyskusji, komentowana i śledzenia moich kolejnych wpisów!

Jestem patriotą, który uznaje wartości chrześcijańskie za podstawę ładu społecznego. Angażuję się w działalność kilku organizacji społecznych i środowisk opiniotwórczych (KLIKA - Katolickie Stowarzyszenie Osób Niepełnosprawnych i ich Przyjaciół, Rycerze Kolumba, Prawica Rzeczpospolitej). Nie pozostaję obojętny na problemy innych, szczególnie bliskie są mi potrzeby osób niepełnosprawnych.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka