BePiotr BePiotr
240
BLOG

strach

BePiotr BePiotr Polityka Obserwuj notkę 22

Strach mną trzęsie! Czy aby będzie "Sylwester w Zakopanem"? Co ja biedny będę robił w trakcie balu na "białej sali"?

Pal sześć tam te głupie Wiadomości ! I tak wynikało z nich, że wszystko jest winą Tuska,  a demokracja pod jego wodzą jest zagrożona. To przecież jasne! Ile razy można tego słuchać?! Ciekawe tylko czy to agent ruski czy niemiecki? Wprawdzie Prezes (oby żył wiecznie) twierdzi, że niemiecki, ale parę razy (pewnie przez sprzedawczyków zauszników) się pomylił. Ale jak ja przeżyję tę wyjątkową noc bez Zenka?!

A festiwal w Opolu? Perełka w koronie TVP! Czy aby ci hunowie  go nie zlikwidują?! Prezes (ten mniejszy, ten od TVP) tak dostojnie wyglądał w loży honorowej! Odciągnęli go od zasłużonego koryta!  I tu nagle klapa! Jak żyć w tych ciężkich czasach, jak żyć?

Jestem przerażony! Wglapiałem się w ekran i rosła we mnie duma! Tyle sukcesów, tyle zostało zrobione - każdemu spadały ochłapy ze stołu władzy - jakoś się żyło coraz lepiej. A tu co?! Jakiś płacz, że długi trzeba spłacać? Ale bzdury?! Kto by to robił ?! 

Wglapianie skojarzyło mi się z naszym dzielnym prezesem (to trzeci, o którym dziś wspominam). Bronił złotówki naszej, pożądanej jak lew. Dbał o to by jej na rynku było jak najwięcej. I po co te smrody w jego kierunku?! Przecież jak złotówek dużo to może w lotka wygrać łatwiej!  A że 27 pensji wziął w jednym roku?! Jego sprawa - mógł wziąć więcej, przecież był wyłączony z jakiejkolwiek kontroli - nawet przyzwoitości. Należało mu się! Mógł wziąć więcej, a on taki skromny!

Jestem pełen obaw! Zanosi się na to, że skończy się medialny cyrk dający tyle radości. Nikt nie będzie nikogo publicznie gnoił, tylko jakieś nudne dowody, komisje, procesy. Ale wyroki chociaż będą spektakularne - chociaż coś!  

Partia, która wygrała wybory nie została dopuszczona do władzy, nawet marszałka własnego wybrać jej zabronili - jak to się godzi?! Banda kretynów! Zamiast głosować niby dyskutują - od czego jest ten Sejm? W kółko gadają jakieś frazesy, jeden za drugim  to samo - bez sensu. A przecież zamiast klepać ich po buzi można ich  było rozstrzelać! Wszak władza była nasza!

Głupie polityki całą noc spędziły na Woronicza, a ci zdrajcy zaatakowali w południe! Powyłączali moje ulubione audycje i co ja teraz zrobię?! Ech, przyszło się wieszać? Ale strach...




 

BePiotr
O mnie BePiotr

zbanowali mnie: Grzegorz Gozdawa - chyba mu słoma z papci wylazła Rafał Broda - za bolesną prawdę o stanie jego umysłu Krzysztof Osiejuk - za odmienną percepcję Jarosław Warzecha - za brak aplauzu?Aleksander Ścios - jak pewnie większość nieprawomyślnych Tomasz Sakiewicz - naprawdę nie wiem dlaczego... KaNo - aby uniknąć trudnych pytań?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka