BePiotr BePiotr
259
BLOG

Salon24

BePiotr BePiotr Polityka Obserwuj notkę 16

Salon to ciekawe miejsce w Internecie, niestety nie obowiązują tu już salonowe zasady - w komentarzach króluje hejt i agresja.

Ale ja nie o tym. Wielu blogerów oswoiło się już z nową szatą Salonu - jest jaka jest. Po rozłączeniu z Facebookiem pogodziliśmy się ze zmianą - chociaż większość salonowych blogerów i komentatorów uważa siebie za konserwatystów, więc z założenia jest zmianom niechętna.

Nowy Salon pozwala odpowiedzieć na komentarz niestety tylko na jednym poziomie. Drzewko ma tylko dwa szczeble - zmiana była cenna, ale chyba nie taka jak oczekiwania. Wątkowanie komentarzy ma jednak solidny minus. Zaglądając do tej samej notki nie znajdziemy łatwo nowych komentarzy. Ewidentnie  brakuje wolności wyboru, brakuje opcji chronologicznego wyświetlania komentarzy jak w starym Salonie. 

Ale nie tylko to czyni zmianę mało dobrą. Najgorszą cechą nowego Salonu jest brak możliwości odwołania się do konkretnego komentarza. Nie jesteśmy w stanie przygotować linku pozwalającego po kliknięciu z dowolnego miejsca w Internecie przeczytać przywoływaną treść.

Super podobał mi się jakiś komentarz. Chciałbym propagować myśl komentatora - i co?! Nie mam możliwości nie jestem w stanie opublikować linku. Nawet sprawdzając odpowiedzi na własny komentarz, umieszczony pod jakąś notką, trafiam po prostu na notkę i muszę szukać swojego komentarza i (oby) licznych odpowiedzi. 

W "starym" Salonie mogłem komentując sformatować tekst. Podkreślić wytłuszczeniem (bold - dla małolatów) zdanie, które uważałem za szczególnie istotne. Mogłem cytat zasygnalizować kursywą (italic j.w.). A dziś?!

Po  prostu żenada! Po zejściu w ubiegłym roku na samo dno, przywrócono blogerom pewne możliwości. Nie musimy już mieć kont na Facebooku. Przywrócono, ciekawie stosowaną, możliwość zwijania niepokornych lub chamskich komentatorów - to temat do osobnej dyskusji.

Kto to sformułował prawo, że "gorszy pieniądz wypiera lepszy" ? Hm, w tamtych czasach nie przyznawano Nobla, zatem noblistą nie był, chociaż zasłużył!

I jak tu nie szukać analogii z "dobrą zmianą" ?!

PS Na SG pokazuje się notka, ilość komentarzy i ilość lajków. Jak się lajkuje notkę?! Naprawdę nie wiem ...


BePiotr
O mnie BePiotr

zbanowali mnie: Grzegorz Gozdawa - chyba mu słoma z papci wylazła Rafał Broda - za bolesną prawdę o stanie jego umysłu Krzysztof Osiejuk - za odmienną percepcję Jarosław Warzecha - za brak aplauzu?Aleksander Ścios - jak pewnie większość nieprawomyślnych Tomasz Sakiewicz - naprawdę nie wiem dlaczego... KaNo - aby uniknąć trudnych pytań?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka