bolas1 bolas1
163
BLOG

Gejmczendżer II tury czyli relacja z bunkra Hitlera jak Rafau z Barakiem miał rozmawiać...

bolas1 bolas1 Polityka Obserwuj notkę 3

Nie wiem kto wpadł na pomysł tego ruchu i nawet boję się domyślać.

W każdym bądź razie, po wyborach powinien wylecieć na pysk.

Kto zacz objęte jest tajemnicą jak i cały sztab Rafała.

Jak to powiedział Cezary Tomczyk :

,,Jestem jego szefem, ale chcemy żeby sztab pozostał w cieniu. W związku z tym staramy się o nim mówić jak najmniej – mówił w Radiu Plus szef sztabu wyborczego Rafała Trzaskowskiego pytany o to, kto tworzy kampanię kandydata Platformy.

Dopytywany, kto wchodzi w skład sztabu wyborczego Trzaskowskiego, Cezary Tomczyk stwierdził, że są to "same znakomitości". – Sztab świetnie działa i ma działać tak świetnie dalej – stwierdził. Na pytanie, kim są te znakomitości. odpowiedział: – Znakomitość numer 1, znakomitość numer 2, jest też kilku ekspertów... ''


Postaram się jednak zrozumieć jakie motywy kierowały idiotą który wymyślił gejmczendżera, który zmieni zupełnie pojęcie ,,rezerwuar wyborczych memów'' (hm..hm.. tak mi się jakoś z Warszawą skojarzyło)


To mogło być tak:

Miejsce : bunkier Hitlera w trakcie pożaru

Znakomitość numer 1

Słuchajcie chłopaki mamy małe braki w przekazie medialnym Rafaua, nasi wyborcy nie mogą się czym pochwalić,zero kontaktów międzynarodowych, żadnego poparcia zróbmy coś żeby nasi wyborcy też mogli poświecić w oczy niedowiarkom :patrz to nasz mąż stanu międzynarodowy i to nie jest jego ostatnie słowo.

Znakomitość numer 2

Ok, może być, dobra myśl. Ale kto? Wałęsa?

Znakomitość numer 3

Daj spokój z byka spadłeś czy znowu cukier ci się w kuchni rozsypał?

To musi być bomba! To musi być gejmczendżer! Nie zrozumiałeś? Między-na-ro-do-wy!

Znakomitość numer 1

Więc tak może ktoś z Francji? Rafał zna francuski.To jego silna strona a nie ma czasu szukać innej. Tylko kto?

Makrona w Polsce nie lubią.

Znakomitość numer 2

Szirak może? To Francuz chyba nie?

Znakomitość numer 3

Nie żyje. Ale to musi być ktoś przy kim Rafau mógłby zaszpanować swoim naumianym nienagannym prowansalskim akcentem którym nawet wąsatych Januszów z Podkarpacia zawstydzi.

Znakomitość numer 2

Mam!Mam! W kuchni cukier chowam do takiej torebki z napisem ,,provencal sauce'' Brzmi nieźle.

Znakomitość numer 3

Wracaj lepiej do kuchni

Znakomitość numer 2

Jak ja coś wymyślę to od razu źle..

Znakomitość numer 3

To wymyśl coś dobrze

Znakomitość numer 2

Mam!Mam! Może do Niemca zadzwoni? Niemcy to nasz ojropejski przyjaciel , to chwyci.

Znakomitość numer 1

Nie. To się nie uda. Rafau po niemiecku zna tylko dwa słowa.

Znakomitość numer 3

Jakie?

Znakomitość numer 1

Flughafen Berlin

Znakomitość numer 3

No to kaszana.

Znakomitość numer 2

Mam!Mam! Niech zadzwoni do Obamy to równy gość, życzenia nam nawet wysyłał, pamiętam 17 września to było.

Znakomitość numer 1

Ok, lepszy byłby ten Bidon ale pasi i Barak tylko jaki będzie temat rozmowy?

Znakomitość numer 3

Żaden.I tak nikt tego poważnie nie weźmie.Chodzi o fakt posiadania kontaktów na najwyższym międzynarodowym szczeblu. Rafau napisze na przykład na twitterze tak ,,Dziś rozmawiałem z Barackiem Obamą o demokracji w Polsce, o znaczeniu naszego kraju dla zjednoczonej Europy, a także o tym, jak kluczową sprawą jest sojusz polsko-amerykański. Zaufanie między naszymi narodami to fundament relacji transatlantyckich.'' Ot i wszystko.

Znakomitość numer 1

Zajefajne. Powiedział wiele nie mówiąc w sumie nic.To cały Rafau, więc wypadnie całkiem wiarygodnie.

Ale ale...coś na zakończenie musi powiedzieć. Tak na ostro.Po męsku.Zdecydowanie. To musi być prawdziwy gejmczenżer II tury!

Znakomitość numer 2

Mam!Mam! Niech on mu powie temu Baraku ,,weź ty lepiej popracuj nad swoim amerykańskim angielskim''

Sowiniec

Bingo!



https://twitter.com/trzaskowski_/status/1278428467030298627




bolas1
O mnie bolas1

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka