Krzysztof Boruszewski Krzysztof Boruszewski
504
BLOG

Ko Ko Eurooo... czyli igrzyska czas zacząć(rysunek satyryczny).

Krzysztof Boruszewski Krzysztof Boruszewski Polityka Obserwuj notkę 1

Jestem patriotą - polskie barwy wywieszam także w święta narodowe, a swoją polskość eksponuję na co dzień.

Jestem świadomy - tego, że Polska stoi na granicy poważnego kryzysu ekonomicznego, wiążącego się z gwałtownym wzrostem długu publicznego(także przez wydatki na EURO) i brakiem niezbędnych reform(podwyższeniem wieku emerytalnego, nie jest reformą).

Jestem przeciwnikiem - obecnej władzy, jej arogancji, polityki międzynarodowej sprowadzającej Polskę do roli wasala,
i zamiataniem poważnych spraw pod dywan.

Jestem jednak także kibicem, i z tego też powodu cieszę się z tego, że dzisiaj zaczyna się ten wyczekiwany przeze mnie turniej piłkarski, który chociaż na kilka dni wszystkie smutki zepchnie na dalszy plan. Po prostu; piłka mnie kręci ;)

Tak więc;

POLSKA BIAŁO CZERWONI!!!

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Po turnieju walczymy dalej...

Zapraszam w moje autorskie strony: WWW.BORUSZEWSKI.COM

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka