Brygida Naruniec Brygida Naruniec
624
BLOG

Nienawiść do sympatyków PiS rośnie lawinowo

Brygida Naruniec Brygida Naruniec Polityka Obserwuj notkę 90

Do dnia dzisiejszego spotykałam się z werbalnymi atakami zwolenników totalnej opozycji na forach internetowych, dzisiaj przeżyłam SZOK, bo stało się to w realu.

Po krótkiej rozmowie z młodym mężczyzną, wychodzącym z klatki domu w którym mieszkam, doszło do ataku z jego strony, gdy zorientował się, że jestem zwolenniczką Prawa i Sprawiedliwości. Nawiązał do biura PiS, a więc można powiedzieć, że wzorował się na tym młodym dwudziestolatku, chociaż mój agresor miał nico więcej lat.

Był to atak werbalny, ale nie będę przytaczać jego słów, między innymi jasno się wyraził, że nienawidzi mnie, a był to człowiek, którego widziałam pierwszy raz i nic mu nie zrobiłam. Trudno w to uwierzyć, przeżyłam SZOK!.


Lubię prawdę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka