Brygida Naruniec Brygida Naruniec
202
BLOG

Profanacja polskiej flagi przy hotelu Skipper w Rewie

Brygida Naruniec Brygida Naruniec Polityka Obserwuj notkę 3

Hotel Skipper, standard europejski, niedawno oddany do użytku, najnowocześniejszy i najbardziej okazały obiekt w Rewie.  Obok parking należący do eleganckiego hotelu z biało czerwoną flagą, a właściwie szmatą przypominająca flagę, wyblakłą i podartą.

Byłyśmy z siostrą tydzień temu w Rewie i taką sprofanowana flagę przy ekskluzywnym hotelu zobaczyłyśmy. Dzisiaj byłam sama i zobaczyłam ; ta sama biało-czerwona wyblakła, podarta szmata przypominająca polską flagę.

Dzisiaj nie wytrzymałam i zaczęłam interweniować. w budce przy parkingu gdzie powiewała ta "flaga" nikogo nie było, a więc udałam się do hotelu; ponieważ do odjazdu autobusu nie było dużo czasu rozmawiałam z dwiema osobami z obsługi hotelowej, którzy winą obarczyli firmę budowlaną. Osoby te uprzejmie poinformowały mnie, że przekażą moje uwagi swoim pracodawcom.

Nie wiem jak długo wisi ta szmata przypominająca polską flagę, na pewno co najmniej tydzień, albo i dłużej.

Jutro specjalnie pojadę do Rewy, aby zobaczyć, czy moja interwencja pomogła, czy zobaczę to samo.

Lubię prawdę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka