cameel cameel
1443
BLOG

STOP czerwonym kolesiom!

cameel cameel Polityka Obserwuj notkę 4

Wbrew pozorom nie jest to tekst odnoszący się do ostatniego posiedzenia Rady Bezpieczeństwa Narodowego.

W Opolu w niedzielę odbędzie się II tura wyborów na prezydenta miasta.

Do finałowego starcia stanęli kandydaci z PO (obecnie urzędujący prezydent) i z SLD

Jak informuje NTO, wczoraj wieczorem w Opolu pojawiły się tajemnicze plakaty rozklejane przez panów podróżujących czarnym samochodem (Faceci w Czerni?)

Sam dzisiaj rano natknąłem się na kilka z nich i zauważyłem, że nie ma na nich żadnej informacji o finansowaniu kampanii (co jest obowiązkiem, przy plakatach wyborczych).

Jakiś czas temu w całym mieście pojawiły się także niepodpisane ulotki z hasłem: "5 grudnia ZMIENIAMY PREZYDENTA"

Plakaty prezentują się następująco:


 

Najbardziej rzuca się w oczy hasło "STOP czerwonym kolesiom", które w kontekście historycznych "osiągnięć" SLD w Opolu, na pewno działa na obywateli miasta.

Jak widać można w naszym pięknym kraju bez żenady łamać ordynację wyborczą, która zakazuje tego typu "anonimowej" agitacji.

W poprzedniej notce, całkowicie zignorowanej przez Administrację, przedstawiłem swoje dylematy dotyczące zbliżającej się niedzieli, a także prosiłem o radę w kwestii głosowania.

Alternatywa dla Opolan jest następująca: 

-polityczne zombie o ksywce "hamulec"

-czerwoni kolesie

 

Kogo wybrać?

Hasło "STOP czerwonym kolesiom" brzmi zachęcająco, jednak znając bilans 8 lat trwania obecnej władzy w mieście, chyba się nie skuszę.
 

cameel
O mnie cameel

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka